Flinke afknapper welquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is die VvE zo tyfushoog eigenlijk, 424 per maand, 5000 per jaar
En ook als het 'af' is, je blijft continu naar de bouwmarkt gaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het stiekem duur makenEen keuken of badkamer kun je vrij eenvoudig berekenen wat het ongeveer gaat kosten. Maar alle schroefjes, verf, plintjes, afdekkapjes voor het schakelmateriaal, deurbeslag, plankjes, draadjes, ditjes, datjes. Je gaat drie keer per dag naar de bouwmarkt voor een paar tientjes, maar eind van de maand zijn dat vaak een hele hoop tientjes
Die zijn niet goed met hun financiën omgegaan zo te zienquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Je premium account (abo) verloopt op 31-08-2025 18:48
Ja waar geven ze dat allemaal aan uit, want van buiten ziet het er ook niet direct uit alsof het een pand is met gigantisch hoge kostenquote:
Waarschijnlijk jaren niet gespaard en veel noodzakelijk groot onderhoud. Denk aan vervangen dak, kozijnen en dat soort ongein. Als je het echt wil weten kun je vast het meerjaren onderhoudsplan wel krijgen via de makelaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ohoh....quote:
Methquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Wtf heeft Miley Cyrus gedaan.
[ link | afbeelding ]
Nee zijn niet alleen de wenkbrauwen die missen die het gek maken.
Ik ook binnenkort. En ben er wel aan gewend geraakt door een anonieme gulle gever hier. Gewoon een soort drugsverslaving dit.quote:
quote:
Jaquote:
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
meth is toch een engelse afkorting van metaal?
Is ome Etto ook jouw sugardaddy?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook binnenkort. En ben er wel aan gewend geraakt door een anonieme gulle gever hier. Gewoon een soort drugsverslaving dit.
Hint hint.quote:
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk jaren niet gespaard en veel noodzakelijk groot onderhoud. Denk aan vervangen dak, kozijnen en dat soort ongein. Als je het echt wil weten kun je vast het meerjaren onderhoudsplan wel krijgen via de makelaar.
Heel subtiel dit jaquote:
je bent zelf een hintquote:
Geen idee. De gulle gever heeft zich nooit kenbaar gemaakt.quote:
Als je je financiën op orde hebt, incl. een goede reserve, dan zou je met 100 euro per maand idd prima uit moeten kunnen komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijken
naja zeg.... mee terug gaan naar de winkel! belachelijk dat ze je een lege doos gevenquote:
Zo blij dat ik geen VvE hebquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijken
Tragischquote:
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
@:essnhills Lijkt je taart een beetje zoals die uit de OP?
Die VvE is gewoon letterlijk hoger dan mijn hypotheek voor de HRAquote:
Maar geen sint.quote:
Nja, ik betaal nu minder al minder aan hypotheek dan wat ik anders aan huur moest betalen. En ik vermoed dat dat verschil de komende jaren alleen maar groter gaat wordenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: kopen is op langere termijn beter dan huren hoor![]()
Ja allemaal opquote:
Ja die is hier ook wel erg hoogquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die VvE is gewoon letterlijk hoger dan mijn hypotheek voor de HRA![]()
quote:
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.
Zo ziet het er wel uit ja, ex-woningbouw die ze helemaal hebben gestript om in de vrije verkoop te gooien. Zo zag het er bij mij ook uit toen ik het kocht, al hadden ze keuken en badkamer wel laten zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.
Pics als die klaar is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Alleen iets donkerder
En de mascarponeroom zit er nog niet op
Als je geen VvE hebt wel jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: kopen is op langere termijn beter dan huren hoor![]()
Is het niet verplicht om dat wel te doen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |