Soundtrack zit er al bijquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte locatie voor de KSC horrorfilm.
Wat ga je eten?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten in restaurant. Het is hier druk.![]()
niet op je zolderkamer zitten met Thais etenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten in restaurant. Het is hier druk.![]()
Classic Chicken Maryland heb ik gekozen.quote:
Ik zie de trailer al voor me.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte locatie voor de KSC horrorfilm.
Het gaat vaak niet goed met die interne service? Hoewel het trouwens ook heel erg vaak fout gaat met professionele bedrijven, weet ik toevallig vanuit werk. Hoe vaak wij niet gezeik hebben met verhuizers.. dan huur je bedrijf A in, en die geven het dan uit handen aan een of ander Pools bedrijfje die onvoorzichtig zijn, niet komen opdagen, you name itquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Communicatie binnen de instelling is echt slecht ja. Ik dacht dat een professionele verhuizer mijn spullen van de opslag naar de nieuwe woning zou brengen. Nu blijkt dat de interne verhuisservice te doen.. En die heb ik niet heel hoog zitten...
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie de trailer al voor me.
CL die met een angstige blik rondkijkt.
NK met gereedschap in de handen.
4EBE die heel snel wat uitlegt.
Essie die nietsvermoedend zit te snoepen aan tafel.
Nizno die vreemd naar de thee kijkt.
Stig die rustig met armen over elkaar in een stoel zit.
Hier en daar een schreeuw.
En dan de titel.
"KSC en het Klushuis van Nattekat".
Klinkt goed maar wat is het precies behalve kip.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Classic Chicken Maryland heb ik gekozen.
Zijn zolderkamer is een paar plassen van hem vandaan ..quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
niet op je zolderkamer zitten met Thais eten
@kwiwi die ergens in de tuin het oerwoud verdwijnt en daar @Crack_ tegenkomtquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie de trailer al voor me.
CL die met een angstige blik rondkijkt.
NK met gereedschap in de handen.
4EBE die heel snel wat uitlegt.
Essie die nietsvermoedend zit te snoepen aan tafel.
Nizno die vreemd naar de thee kijkt.
Stig die rustig met armen over elkaar in een stoel zit.
Hier en daar een schreeuw.
En dan de titel.
"KSC en het Klushuis van Nattekat".
met banaan?quote:
Nou ja. Mijn vorige verhuizing met hun ging een kast kapot. Die was al niet helemaal 100 procent, maar ze deden daar iets te luchtig over naar mij toe...quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet goed met die interne service?
Dat iemand vraagt: waar is grmbl?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:kwiwi die ergens in de tuin het oerwoud verdwijnt en daar @:crack_ tegenkomt
@:bitterbal die probeert een frituurpan aan de praat te krijgen
@:ltvdk die in de keuken de kraan op een vreemde plaats monteert
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat iemand vraagt: waar is grmbl?
Nattekat: keukenkraan installeren.
Iedereen: NooooooooooooDUMDUMDUM....
De grootste horror van de hele film, grmbl met de keukenkraan in z'n handen en een grote grijns op z'n gezicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wie heeft bedacht dat Grmbl zich bezig mocht houden met de keuken?!?"
Hmmm vaag ergensquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger had @:DaMart een hele KSC -soap geschreven,
weten jullie dat nog?
@:essnhills
@:dr_Flash
Ik was een soort Ludo Sandersquote:
Dat je hem zo grijzend met kraan in de hand door een deuropening ziet. Oude zware eiken deur valt krakend dicht, en je hoort een donkere "Muhahahaha"quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De grootste horror van de hele film, grmbl met de keukenkraan in z'n handen en een grote grijns op z'n gezicht.
Dat zal er vast mee tr maken hebben gehadquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was een soort Ludo Sanders![]()
![]()
Wat ergens wel klopt, want de acteur die Ludo speelt, heeft dezelfde voornaam als ik...
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je hem zo grijzend met kraan in de hand door een deuropening ziet. Oude zware eiken deur valt krakend dicht, en je hoort een donkere "Muhahahaha"
of het klein insectenboekquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was een soort Ludo Sanders![]()
![]()
Wat ergens wel klopt, want de acteur die Ludo speelt, heeft dezelfde voornaam als ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |