Kun je een bordje komen brengen, ik ben ziek en kan de deur niet uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog eventjes en buikspek is klaar
maak je straks een smakkerd omdat hij helemaal het begeeftquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga nog 1x op mijn fiets snel naar de winkel.Wiel is toch al naar de tyfus.
Yolo ofzo.
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maak je straks een smakkerd omdat hij helemaal het begeeft
Oh noes, cacao!!!quote:Bij een cacao-opslagbedrijf op een industrieterrein in Veenendaal woedt sinds zondagochtend een grote brand. Het pand wordt als verloren beschouwd, meldt de veiligheidsregio. De grote rookwolk is vanuit de hele omgeving te zien.
Lastige straatnaam.quote:Op beelden is te zien dat de vlammen uit het dak slaan van het pand dat is gelegen aan de Kernreactorstraat.
chocoladegeurtjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes, cacao!!!
[..]
Lastige straatnaam.
Nee ik leef nog haha maar dat was voorlopig wel de laatste keerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maak je straks een smakkerd omdat hij helemaal het begeeft
Oud Twente trainer Theo Vonk overledenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, FC Twente staat toch maar mooi boven jouw clubje!
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oud Twente trainer Theo Vonk overleden
Nou nouquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, FC Twente staat toch maar mooi boven jouw clubje!
Ik dacht eerst dat het zo'n invet kwastje was.. dus cavia's invetten en in de oven..quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Even het zentuintje aanharken.
Een zwabber?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
Meteen maar nieuwe dweilen gekocht voor mijn dweil of hoe heet dat. Deze waren al beetje af maar ze zijn nu echt helemaal verneukt.
Omgekleed, ik ga weerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
even terug thuis. 6802 stappen al. Maar nu even de lange broek omwisselen voor de korte en het shirtje uit want het is ineens heerlijk wandelweer geworden. Even pissen en even drinken en nog een rondje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
met wat erbij?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het zo'n invet kwastje was.. dus cavia's invetten en in de oven..
Ja godver, nu ga ik ook beginnenquote:
Ik hou van Dasty.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ah ja, Dasty... Dat spul wat zelfs het verf van keukenkastjes verwijderd...
Wel goed om taperesten van glas te halen trouwens. Lost zo op zonder dat je hoeft te wrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |