Jaloersquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar Zandvoort volgend jaar
Overdekte tribune was uitverkocht, dus hopelijk werkt het weer mee... mijn laatste twee F1 bezoekjes waren drijfnat en bloedheet, ertussenin mag best.
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar Zandvoort volgend jaar
Overdekte tribune was uitverkocht, dus hopelijk werkt het weer mee... mijn laatste twee F1 bezoekjes waren drijfnat en bloedheet, ertussenin mag best.
Daarom gaat die juist, daar is die helemaal fan vanquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gaat die juist, daar is die helemaal fan van
Ik ga alleen op zondagquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.
Ik en @TheStigsDutchCousin vinden hier wat van.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga alleen op zondag
Het is een verdomd dure GP om te bezoeken. Dit ene kaartje voor zondag is geen grap duurder dan een heel weekend Oostenrijk op een prachtige tribune plus de reis ernaartoe.
Dat het zo duur is dat jullie niet ook kunnen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik en @:Thestigsdutchcousin vinden hier wat van.
Nee, ben jij snel gemaakt ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je werkelijk enorm gaapt dat je oor plopt/ontploft/popt?
Beetje te ver voor me. Verder te druk en gore wc's houden me tegen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het zo duur is dat jullie niet ook kunnen?
Ehm.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk lekker gloeiend hete koffie in je oor gieten.
JA, voor altijd...quote:
Weet ik nog niet... heb je al een leger geronseld?quote:
Ik ben gemaakt uit pure liefde, een stukje basaal genot (ewl) en de sterren stonden perfectquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ben jij snel gemaakt ofzo?
Vergeet de maan nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gemaakt uit pure liefde, een stukje basaal genot (ewl) en de sterren stonden perfect
quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
DE KERKKLOKKEN GAAN AF
DE KERK BEGINT
OKquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
DE KERKKLOKKEN GAAN AF
DE KERK BEGINT
Ze spraken wel Duits?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... heb je al een leger geronseld?
Gaan die zo vroeg al daarquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
DE KERKKLOKKEN GAAN AF
DE KERK BEGINT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |