Ja dat kan ook nog. Ik heb het vaak wel als de ventilator naast het bed aan staatquote:
En spinnenquote:Op zondag 24 augustus 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk nestplekje voor fruitvliegjes.
Morguh Stigquote:
Dotje schatjequote:
Lekker je kussen nat.quote:
Ja, dit.quote:
Je trakteert jezelf op een muffin en alles is weer goed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist oogcrème in mn oog gesmeerd.
Ik ben benieuwd naar het verdere verloop van deze dag....
Dadelijk lekker gloeiend hete koffie in je oor gieten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel zwarte oogcrème toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je ging in zee zwemmen toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaloersquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar Zandvoort volgend jaar
Overdekte tribune was uitverkocht, dus hopelijk werkt het weer mee... mijn laatste twee F1 bezoekjes waren drijfnat en bloedheet, ertussenin mag best.
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar Zandvoort volgend jaar
Overdekte tribune was uitverkocht, dus hopelijk werkt het weer mee... mijn laatste twee F1 bezoekjes waren drijfnat en bloedheet, ertussenin mag best.
Daarom gaat die juist, daar is die helemaal fan vanquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gaat die juist, daar is die helemaal fan van
Ik ga alleen op zondagquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat Sprint races genot is volgend jaar.
Ik en @TheStigsDutchCousin vinden hier wat van.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga alleen op zondag
Het is een verdomd dure GP om te bezoeken. Dit ene kaartje voor zondag is geen grap duurder dan een heel weekend Oostenrijk op een prachtige tribune plus de reis ernaartoe.
Dat het zo duur is dat jullie niet ook kunnen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik en @:Thestigsdutchcousin vinden hier wat van.
Nee, ben jij snel gemaakt ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je werkelijk enorm gaapt dat je oor plopt/ontploft/popt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |