dat zal het niet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal het niet zijnO oke, water naast je bed zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kan ook, wat je het fijnste vind.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat kan maar meestal loop ik gewoon eff naar de keuken
Ja dat kan ook nog. Ik heb het vaak wel als de ventilator naast het bed aan staatquote:
En spinnenquote:Op zondag 24 augustus 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk nestplekje voor fruitvliegjes.
Morguh Stigquote:
Dotje schatjequote:
Lekker je kussen nat.quote:
Ja, dit.quote:
Je trakteert jezelf op een muffin en alles is weer goed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist oogcrème in mn oog gesmeerd.
Ik ben benieuwd naar het verdere verloop van deze dag....
Dadelijk lekker gloeiend hete koffie in je oor gieten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel zwarte oogcrème toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je ging in zee zwemmen toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |