Ik heb vandaag niet zoveel zin om muziek te luisteren en om de TV nou keihard aan te zetten.. mwehquote:
Kan ook morgenquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet zoveel zin om muziek te luisteren en om de TV nou keihard aan te zetten.. mweh
Veel plezierquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ook morgen![]()
Ik ga me klaarmaken om uit eten te gaan. Laters
Ze kan ook gewoon wat minder asociaal zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
draadloze koptelefoon met noise cancelling
quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
draadloze koptelefoon met noise cancelling
Veel plezierquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan ook morgen![]()
Ik ga me klaarmaken om uit eten te gaan. Laters
loop er hier ook af en toe mee. de hondjes van de buurvrouw zijn dan wat vervelend...quote:
Ik heb hem deze zomer vaak op gehad. Natuurlijk binnen terwijl ze in de straat voegen aan het slijpen warenquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop er hier ook af en toe mee. de hondjes van de buurvrouw zijn dan wat vervelend...
Zo, en nu vind ik het mooi geweest. 12.091 stapjes inmiddels. Even van de rest van de zondag genietenquote:
precies... en het zorgt er ook voor dat je je minder ergertquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem deze zomer vaak op gehad. Natuurlijk binnen terwijl ze in de straat voegen aan het slijpen waren
Maar ook als er andere klussen in de buurt zijn, of gemeente die aan het snoeien is ofzo.
Zit ik lekker in de tuin met dat ding op muziekje te luisteren en dan heb ik nergens last van
Wat wil je donderdag doen dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens even gauw regelen dat ik donderdag vrij neem.
Ik wilde al vragen wat vijr was, maar het is al opgelost.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens even gauw regelen dat ik donderdag vrij neem.
Ik dacht dat de best geteste Hedwig lokmethode was om er hier over te beginnen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Oh bovenbuurvrouw aan de deur, is dus laatste tijd veel weggeweest door mij omdat ik die hond bloed irritant vind. Nou ja dat was niet de bedoeling maar oke. Ze komt hier nu weer meer wonen is de bedoeling zei ze.
Oh en als ik Hedwig probeer te lokken dan reageert haar hond er wel op.Dus daar kap ik maar mee want mijn kat gebruikt haar oren toch alleen als ze zin heeft.
Kloptquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat de best geteste Hedwig lokmethode was om er hier over te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |