quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oud Twente trainer Theo Vonk overleden
Nou nouquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, FC Twente staat toch maar mooi boven jouw clubje!
Ik dacht eerst dat het zo'n invet kwastje was.. dus cavia's invetten en in de oven..quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Even het zentuintje aanharken.
Een zwabber?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
Meteen maar nieuwe dweilen gekocht voor mijn dweil of hoe heet dat. Deze waren al beetje af maar ze zijn nu echt helemaal verneukt.
Omgekleed, ik ga weerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
even terug thuis. 6802 stappen al. Maar nu even de lange broek omwisselen voor de korte en het shirtje uit want het is ineens heerlijk wandelweer geworden. Even pissen en even drinken en nog een rondje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
met wat erbij?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het zo'n invet kwastje was.. dus cavia's invetten en in de oven..
Ja godver, nu ga ik ook beginnenquote:
Ik hou van Dasty.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ah ja, Dasty... Dat spul wat zelfs het verf van keukenkastjes verwijderd...
Wel goed om taperesten van glas te halen trouwens. Lost zo op zonder dat je hoeft te wrijven.
wrijven helpt niet, Rennie welquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ah ja, Dasty... Dat spul wat zelfs het verf van keukenkastjes verwijderd...
Wel goed om taperesten van glas te halen trouwens. Lost zo op zonder dat je hoeft te wrijven.
Geluid wat harder zetten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben de bovenbuurvrouw nu al wel weer zat eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |