haha nicequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kwektof, 35 miljoen boten met vrolijke mensen op het water maar toch extreem rustgevend.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager ligt er illegaal met een plezierjacht, als ze die checken mag hij wat tonnetjes afgedragen aan de belasting, heel even getwijfeld om zijn transponder aan boord gewoon aan te zetten.
Ik heb vandaag bij de Vijandige Snol in Budadorp gegetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie de Groene Draeck nog geramd?
Trappel trappel trappelquote:
Zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik moest lachenquote:
Wel gezwaaid naar de leden van het koninklijk huis en ze zwaaiden netjes terug, goed voor hun anders waren er flesjes Corona naar de Groene Draeck gegaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie de Groene Draeck nog geramd?
quote:
ff mikken op Beaquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel gezwaaid naar de leden van het koninklijk huis en ze zwaaiden netjes terug, goed voor hun anders waren er flesjes Corona naar de Groene Draeck gegaan.
Die ken ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij de Vijandige Snol in Budadorp gegetenWel veel te veel
Dat is toch niet netjes en beleefd?quote:
Ik zou wel verwachten dat jij zoiets wel zou kennenquote:
Dat had een leuk topic in NWS geweestquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel gezwaaid naar de leden van het koninklijk huis en ze zwaaiden netjes terug, goed voor hun anders waren er flesjes Corona naar de Groene Draeck gegaan.
Met of zonder poep ?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel verwachten dat jij zoiets wel zou kennen
Jawel joh, tegenover de Jumbo in De Minderenquote:
De SS Neukallesdatbeweegtquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude boot van Bernard lag er ook, dat is wel een pracht van een ding.
Daaromquote:
Ooh, de Chinees.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, tegenover de Jumbo in De Minderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |