Smaakt het hetzelfde als vorige keer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze hebben ook pistache coffee cake en pistache cookie. Die cookie neem ik volgende keer.
Latte is weer fantastisch. Niet te zoet. Donut ook
Is weer jaar geleden dus weet niet precies. Ik verwacht het wel. Toen vond ik het heel lekker en nu weer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Smaakt het hetzelfde als vorige keer?
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf woensdag bij Lidl.
[ link | afbeelding ]
+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
Ja heb ik ook vernomen, nog niet geprobeerd, maar zeker een prima prijs.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:58 schreef Molo het volgende:
De AH Delicata Dubaireep (officieel pistache melkchocolade met kadaifi) is trouwens onwijs lekker![]()
En prima betaalbaar voor ¤3,49
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2026 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!
Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Vanaf volgende week denk ik?quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf woensdag bij Lidl.
[ link | afbeelding ]
+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vanaf volgende week denk ik?
Net naar een Lidl gefietst maar niks kunnen ontdekken
Edit: pff, verkeerd gelezen, ga volgende week nog wel eens kijken![]()
Nee, zijn uit de diepvries. Van deeg nog. Vantevoren er uit halen en dan 15 minuten in de oven.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!
Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Meer verpakking dan koek.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Een topped bun, weet niet echt wat dat inhoudt eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Ik heb die houdbare zoals uit de Franse supermarkt trouwens toch gekocht, en vond ze zoals eigenlijk ook wel verwacht, echt niet lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, zijn uit de diepvries. Van deeg nog. Vantevoren er uit halen en dan 15 minuten in de oven.
Oh wacht, zie nu die foto hierboven. Dat zijn niet die ik bedoel.
Het ziet eruit als een gedraaid iets, met iets groens erop. Ken je het verhaal van de kleine mol die wou weten wie er op zijn kop gepoept had?quote:Op donderdag 9 april 2026 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een topped bun, weet niet echt wat dat inhoudt eigenlijk
quote:Op donderdag 9 april 2026 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een gedraaid iets, met iets groens erop. Ken je het verhaal van de kleine mol die wou weten wie er op zijn kop gepoept had?
Leuk product!quote:Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |