abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219796847




Ze hebben ook pistache coffee cake en pistache cookie. Die cookie neem ik volgende keer.
Latte is weer fantastisch. Niet te zoet. Donut ook O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Spellchecker zaterdag 10 januari 2026 @ 10:50:31 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219796918
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ze hebben ook pistache coffee cake en pistache cookie. Die cookie neem ik volgende keer.
Latte is weer fantastisch. Niet te zoet. Donut ook O+
Smaakt het hetzelfde als vorige keer?
pi_219798144
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:50 schreef maily het volgende:

[..]
Smaakt het hetzelfde als vorige keer?
Is weer jaar geleden dus weet niet precies. Ik verwacht het wel. Toen vond ik het heel lekker en nu weer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220261001
Vanaf woensdag bij Lidl.



+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 5 maart 2026 @ 07:15:30 #230
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220261020
Zo een Dubai reep, blijven je tanden in vastzitten, geen vluchtige smaak iig
pi_220261695
Die croissants van de Lidl met pistachecreme erin zijn echt super lekker!
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:56:51 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220261862
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 07:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf woensdag bij Lidl.

[ link | afbeelding ]

+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!

Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 maart 2026 @ 09:58:14 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220261874
De AH Delicata Dubaireep (officieel pistache melkchocolade met kadaifi) is trouwens onwijs lekker :9
En prima betaalbaar voor ¤3,49 :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220263668
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:58 schreef Molo het volgende:
De AH Delicata Dubaireep (officieel pistache melkchocolade met kadaifi) is trouwens onwijs lekker :9
En prima betaalbaar voor ¤3,49 :)
Ja heb ik ook vernomen, nog niet geprobeerd, maar zeker een prima prijs.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!

Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Ja :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220264544
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 07:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf woensdag bij Lidl.

[ link | afbeelding ]

+ verpakte pistache gevulde croissants voor 1,99 (5 stuks)
Vanaf volgende week denk ik?
Net naar een Lidl gefietst maar niks kunnen ontdekken :'(

Edit: pff, verkeerd gelezen, ga volgende week nog wel eens kijken :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Kanaroe op 05-03-2026 16:00:06 ]
  donderdag 5 maart 2026 @ 15:04:25 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220264952
Youbuy?
pi_220265502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 14:20 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Vanaf volgende week denk ik?
Net naar een Lidl gefietst maar niks kunnen ontdekken :'(

Edit: pff, verkeerd gelezen, ga volgende week nog wel eens kijken :D

-O- :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220265714
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Du-bye chocolate, hahahaha, mooi!

Zijn die pistache croissants van die houdbare net zoals je al decennia in Franse supermarkten hebt met nutellavulling zeg maar?
Nee, zijn uit de diepvries. Van deeg nog. Vantevoren er uit halen en dan 15 minuten in de oven.

Oh wacht, zie nu die foto hierboven. Dat zijn niet die ik bedoel.
pi_220344130
Ik ben niet gek van Cornetto's maar deze ga ik snel halen.

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 9 april 2026 @ 18:27:07 #240
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220542368


Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  Spellchecker donderdag 9 april 2026 @ 18:28:41 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220542373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Meer verpakking dan koek.
  donderdag 9 april 2026 @ 18:58:45 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220542515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Een topped bun, weet niet echt wat dat inhoudt eigenlijk :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 april 2026 @ 18:59:59 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220542525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, zijn uit de diepvries. Van deeg nog. Vantevoren er uit halen en dan 15 minuten in de oven.

Oh wacht, zie nu die foto hierboven. Dat zijn niet die ik bedoel.
Ik heb die houdbare zoals uit de Franse supermarkt trouwens toch gekocht, en vond ze zoals eigenlijk ook wel verwacht, echt niet lekker _O-

Net of je op een blok palmvet gaat zitten kanen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker donderdag 9 april 2026 @ 20:19:11 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220543442
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Een topped bun, weet niet echt wat dat inhoudt eigenlijk :D
Het ziet eruit als een gedraaid iets, met iets groens erop. Ken je het verhaal van de kleine mol die wou weten wie er op zijn kop gepoept had? :D
  donderdag 9 april 2026 @ 20:25:44 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220543497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:19 schreef maily het volgende:

[..]
Het ziet eruit als een gedraaid iets, met iets groens erop. Ken je het verhaal van de kleine mol die wou weten wie er op zijn kop gepoept had? :D
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220543714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik zag deze vandaag, vind het niet goedkoop, niet meegenomen.
Leuk product!
Ik heb die van Cinnabon gegeten. Die was warm en echt heerlijk. Wel 2,5x zo duur maar ben dan toch bang dat deze gaat tegenvallen. Kan het misschien wel proberen met 10 tellen magnetron :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220609349




Engeland :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 19 april 2026 @ 08:09:42 #248
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220609908
Gisteren Baklava met pistache van de Turkse bakker, jummie
  zondag 31 mei 2026 @ 23:37:07 #249
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220932670


Ik zag deze vandaag voorbij komen in de app.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 15 juni 2026 @ 17:28:22 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221052091
Een pistache eclaire van Steph&Alex
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')