SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je eigen schoonmaakspray maken via je traanbuizenquote:
Zonnetje kwam er gewoon regelmatig doorheen, perfect wandelweertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eh.. het trekt hier ineens helemaal dicht
Ik hoop dat je een paraplu bij je hebt met wandelen @:LTVDK
quote:
Eehmquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je eigen schoonmaakspray maken via je traanbuizen
Oke mooi, ik zit nog gewoon binnen en ik ben eigenlijk niet van plan om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonnetje kwam er gewoon regelmatig doorheen, perfect wandelweertje
ja dat zijn allemaal smaken die je later in het leven meer gaat waarderenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had laatst ook tuinbonen met uit eten gaan, ik ben er niet zo dol op. Maar dit viel mee.
Nee logischquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had laatst ook tuinbonen met uit eten gaan, ik ben er niet zo dol op.
CL en ik kunnen eindeloos doorgaan met deze features, maar daar zit niemand op te wachten.quote:
Waarderen is een groot woord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat zijn allemaal smaken die je later in het leven meer gaat waarderen
De pesto overheerste nogalquote:
Wat schattigquote:
Morgen wordt het veel beter wandelweer. Denk dat ik dan maar eens voor een leuke ronde ga. Vandaag andere dingen doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonnetje kwam er gewoon regelmatig doorheen, perfect wandelweertje
Ik moet vandaag nog allemaal dingen doen en morgen krijg ik ook al geen rustdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke mooi, ik zit nog gewoon binnen en ik ben eigenlijk niet van plan om naar buiten te gaan![]()
Ben echt lui vandaag
Oke, dat komt mooi uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen wordt het veel beter wandelweer.
champignons e, vind ik nu trouwens nog steeds niet echt lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarderen is een groot woord.
Maar wat lustte jij vroeger niet, wat je nu wel lekker vindt?
Oh, moet je nog doen en waarom geen rustdag morgen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet vandaag nog allemaal dingen doen en morgen krijg ik ook al geen rustdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is het de smaak of de structuur?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
champignons e, vind ik nu trouwens nog steeds niet echt lekker![]()
maar ik eet ze wel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, moet je nog doen en waarom geen rustdag morgen?Schuld van de DuitsersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |