wonder dat die er in pastequote:
van mij mag er gewoon een plaatje in maar vraag mij wel af of ik in de minderheid benquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Heeft het trouwens überhaupt nog nut om leuke plaatjes te zoeken voor de OP?
KSC schema kan wel weg. Zonder Dimmy is het puntmutsen toch anders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag er gewoon een plaatje in maar vraag mij wel af of ik in de minderheid ben
Heb je weer een dagje met ons?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De vaatwasser en de wasmachine zijn tegelijkertijd klaar.
Wat een genot.
was het niet warm met dat ze beiden aan stonden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een genot.
Misschienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer een dagje met ons?
Nee? Is dat normaal dat het warm wordt als beiden aan staan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het niet warm met dat ze beiden aan stonden?
Nou ja volgens mij kijken de meeste mensen niet eens naar die cavia maar zodra hij eruit is moet hij meteen terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag er gewoon een plaatje in maar vraag mij wel af of ik in de minderheid ben
bij NK is het een sauna in huis blijkbaar als de vaatwasser aan staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee? Is dat normaal dat het warm wordt als beiden aan staan?
waarom moet die er uit dan? Kunnen toch meerdere plaatjes?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij kijken de meeste mensen niet eens naar die cavia maar zodra hij eruit is moet hij meteen terug.
Oh jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij NK is het een sauna in huis blijkbaar als de vaatwasser aan staat.
hoef je er niet op te waxhten en kan je in 1x doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een genot.
Dalwhinnie leek me leuk, komen we langs op dag 2. Maar ja dan pakken we wel een andere.quote:
Prettig dat jij expressief bent, als man.quote:
Precies, we moeten doorrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef je er niet op te waxhten en kan je in 1x door
Ik ben een met mijn gevoel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prettig dat jij expressief bent, als man.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, we moeten doorrrrrrrrrrrrrrrrrr
dan kijken ze er toch wel naarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij kijken de meeste mensen niet eens naar die cavia maar zodra hij eruit is moet hij meteen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |