quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
was wel bonus dat ik rond 5 uur vannochtend op de zaak moest zijn, was ik iig optijd wakker
moet je eerder gaan slapenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wel een beetje een kort nachtje van krap 3 uurtjes slaap
Er zijn dagen bij dat ik beter functioneer op 3 uur slaap dan op 7 uur..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wel een beetje een kort nachtje van krap 3 uurtjes slaap
Bij mij staan ze er ook wel op. Maar zeker niet bij de bovenste 5quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Schotland staat net als Ierland op m'n lange bucketlist
Prima begin van je lijstjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij staan ze er ook wel op. Maar zeker niet bij de bovenste 5
Ik denk dat ik eerder voor steden zal gaan als
Budapest
Berlijn
Montreux
Rome
Athene
alarmcentrale enzoquote:
ja doeiquote:
dat is ook wel een beetje waarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn dagen bij dat ik beter functioneer op 3 uur slaap dan op 7 uur..
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ben alleen een beetje bang voor het weer maar okee
Montreux heeft natuurlijk wel een specifieke reden..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima begin van je lijstje
Maar dat is van meerdere factoren afhankelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
alarmcentrale enzo
[..]
ja doei
[..]
dat is ook wel een beetje waar
5 kapotte spakenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Nou mijn achterwiel is niet meer te maken en moet een nieuwe in.. ik dus gisteren naar een fietsenmaker gegaan en die zei dus ja er moet een nieuwe in en alles bij elkaar kost dan ¤120. Dus ben weer naar huis gegaan met vijf kapotte spaken.
Eh, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik naar de spoeddierenarts. Die hebben niet echt iets gedaan maar ik heb net wel een weekendje Londen mogen betalen dus kan maandag weer naar m'n eigen dierenarts denk ik.
En vanavond is er een optocht hier met allemaal versierde auto's en allemaal ellende. Is een van m'n overburen z'n bus aan het versieren op het parkeerterrein, kan ik niet meer bij m'n plek. HOE VERZIN JE DIT.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Zo intens chagrijnig nu. Niet normaal.
Ik ga even in een kussen gillen en dan in een papieren zak.
Het liedjesfestival?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Montreux heeft natuurlijk wel een specifieke reden..
Vos eet ineens niet meer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, wat is er aan de hand?
quote:
Kom van die lijst niet verder dan Rome en Athene (geweest dus)quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij staan ze er ook wel op. Maar zeker niet bij de bovenste 5
Ik denk dat ik eerder voor steden zal gaan als
Budapest
Berlijn
Montreux
Rome
Athene
Ja dat wel. Bij de dierenarts kwam er een berg rare keutels ook uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh god.. Nog wel keutels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |