omdat ik eerst 2 gr deed (volgens alle berichten is dat wat je hoort te doen ofzo) maar daar 3 keer van kon zeven...quote:
Ik denk dat je inschatting wel accuraat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ook nog eens voetbal vanavond. Zal wel weer druk zijn overal.
Economisch verantwoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik eerst 2 gr deed (volgens alle berichten is dat wat je hoort te doen ofzo) maar daar 3 keer van kon zeven...
jah vinnik welquote:
Maar kan je met die 0,7 gram 1x zeven of misschien nog een keer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah vinnik wel![]()
ik heb best wel goeie ideeen soms
rijkleef beste leefquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, maandag schip met geld weer
1xquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar kan je met die 0,7 gram 1x zeven of misschien nog een keer?
Dat mag ik hopen van nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
rijkleef beste leef
en op de eerste van de maand is alles weer weg
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sitostick en friet waren weer prima
Ja en met 0,7 gr heb je altijd verse theequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
1x
maar dan kan ik gewoon evt ander smaakje nemen of stoppen (doe niet zo raar) met thee na 1 bakje ipv dat ik eerst 3 keer 'moet' gebruiken
want eens per week patatdag is meteen een dieet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzen
er staan hier nog zakjes... die moet ik eigenlijk nog wel eens op maken... maar vind losse thee veel lekkerderquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en met 0,7 gr heb je altijd verse thee
Ik heb ook wel zin in verse thee eigenlijk
kan het zijn dat de muziek pas tegen 18u ofzo begint?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorlopig valt het nog wat tegen. Eerst plaatsje had een pleintje. We hebben dat pleintje gezien. We vonden het niet fotowaardig. Daarna door naar een dorpje dat bekend staat om zijn muziek. Toen wij er kwamen, was er geen muziek. Dus maar weer doorgereden.
Losse thee is ook wel smakelijkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staan hier nog zakjes... die moet ik eigenlijk nog wel eens op maken... maar vind losse thee veel lekkerder
Ik had motten in m'n losse thee zitten, dus alles wat in zakjes zat ipv blikjes is toedeledokie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staan hier nog zakjes... die moet ik eigenlijk nog wel eens op maken... maar vind losse thee veel lekkerder
En anders krijgt hij een boete van jou?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzen
Ik had motten in mn caafvoerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had motten in m'n losse thee zitten, dus alles wat in zakjes zat ipv blikjes is toedeledokie.
wie zegt dat het eens per week isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
want eens per week patatdag is meteen een dieet?
Ze weten wat lekker is, blijkbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ze zaten ook in m'n Whittard-thee en cold brew-zakjes gvd. Vermogen aan thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |