wettelijke vakantiedagen mogen niet uitbetaald wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken en fijn dat het een optie is om dagen mee te nemen en dat je het niet verplicht uit moet laten betalen
zoonlief is maandag teruggekomen uit Cherso, verhalen genoeg ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilde verhalen uit Griekenland
Oke
Ja, maar het moet wel mogelijk worden gemaakt om ze op te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wettelijke vakantiedagen mogen niet uitbetaald worden
Ja, dat zal welquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief is maandag teruggekomen uit Cherso, verhalen genoeg ook
Wilde verhalen uit Griekenland of wilde ze vanuit een ander land?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
opzich had ik ergens afgelopen halfjaar best ze op kunnen maken, als ik er zin in had.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het moet wel mogelijk worden gemaakt om ze op te maken
Ja vooral het eten lijkt me daar wel prettigquote:
19 jarige die als barmeid hun vakantie daar doorbrengen enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
Hebben jullie nog vacatures open staan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ATV dagen, bonus en vakantiegeld wordt bij ons in een potje gedaan, kan je laten uitbetalen of als vakantiedagen opnemen
Ik denk het eerste en nooit het tweede.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde verhalen uit Griekenland of wilde ze vanuit een ander land?
Ah oke, je eigen schuld dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich had ik ergens afgelopen halfjaar best ze op kunnen maken, als ik er zin in had.
maar ik ben gewoon beroerde vakantiedagen opnemer
jazeker.. klaag ook niet maar ik vind het zo'n gedoe dat ik perse die dagen op moet maken, betaal me gewoon uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het eerste en nooit het tweede.
[..]
Ah oke, je eigen schuld dus.
Ik had eigenlijk nog bejaarden die naar Griekenland gingen in mn hoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
19 jarige die als barmeid hun vakantie daar doorbrengen enzo
Bij de roverheid ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ATV dagen, bonus en vakantiegeld wordt bij ons in een potje gedaan, kan je laten uitbetalen of als vakantiedagen opnemen
helaas geen idee of het houdbaar is, we zijn immers overgenomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben jullie nog vacatures open staan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog bejaarden die naar Griekenland gingen in mn hoofd
niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef sacha het volgende:
ik moet in 2026 naar de Efteling met kint
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jazeker.. klaag ook niet maar ik vind het zo'n gedoe dat ik perse die dagen op moet maken, betaal me gewoon uit
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben jullie nog vacatures open staan?
zow dat weet je lang voorafquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef sacha het volgende:
oh die zijn er ook vastquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog bejaarden die naar Griekenland gingen in mn hoofd
Dacht altijd dat jij oud wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef sacha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |