quote:
Even stil.. voor dit moment van zelfreflectiequote:
Boink.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
En een kastdeur is niet hetzelfde als kastijding @:4EverBlackEyed
Wie is hier nu eigenwijsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boink.
Nog steeds geen ijs erop gehad, maar dat kwam eigenlijk omdat ik het vergeten was en ik denk dat het nu geen zin meer heeft
Ik ben er nog nooit geweestquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenwijs is ook wijs![]()
Weet nog niet wie het meest eigenwijs is..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*Bombastic Side Eyequote:
met een deel van de tijd geblokt door de baas want najaardruktequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog voor het einde van het jaar
Succes
Ze weten daar wel hoe ze eten moeten bereidenquote:
jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze weten daar wel hoe ze eten moeten bereiden
ik ben er ook nooit geweest (maar dat is niet zo verbazingwekkend)quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestMijn opa en oma gingen er elk jaar heen, toen mijn oma was overleden ging mijn opa er ook nog alleen heen
Gaat je vast lukken en fijn dat het een optie is om dagen mee te nemen en dat je het niet verplicht uit moet laten betalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
met een deel van de tijd geblokt door de baas want najaardrukte
desnoods weekje meenemen naar volgend jaar
Wilde verhalen uit Griekenlandquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er ook nooit geweest (maar dat is niet zo verbazingwekkend)
wel wilde verhalen van kennissen gehoord
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenwijs is ook wijs![]()
Weet nog niet wie het meest eigenwijs is..Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Aanrader hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestMijn opa en oma gingen er elk jaar heen, toen mijn oma was overleden ging mijn opa er ook nog alleen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |