Wat ik Wilders vooral kwalijk neem is dat hij nalaat daadwerkelijk een beweging op te bouwen. Als er een (oud)coalitiepartij geen recht tot klagen heeft is het wel NSC. Ze hebben continue geprobeerd de boel te frustreren, vertragen en opnieuw uit te onderhandelen. Ik zie derhalve totaal niet in waarom Keizer ze tegemoet zou moeten komen. Ze hebben mijns inziens geen enkel krediet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alleen PVV. NCS is genaaid door mona keijzer en consorten.
Daar kan ik inkomen. De rechtse partijen hadden veel meer moeten doen met het duidelijk democratisch mandaat dat ze hadden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:31 schreef Shotty het volgende:
[..]
Beide. De PVV liep weg voor iets waar ze campagne op gevoerd hadden, de NSC om iets wat niets met NL te maken heeft.
Welke van de 2 er een triestere reden heeft is nog vatbaar voor debat, maar weglopers zijn het allebei.
Het zal me benieuwen op Veldkamp hier nog op zal reageren. Je zou maar bijval krijgen van Hamas… Het zegt ook wel wat over de (media)strategie van Hamas dat ze direct reageren op de binnenlandse politiek van een relatief klein land ver weg. Veldkamp cum suis laten zich gebruiken door een stel terroristen.quote:
Tja, dit benadrukt eens te meer dat de pro-Palestijnse activisten aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.quote:
Veldkamp kun je denk ik niet veel kwalijk nemen behalve dat hij te veel weinig ruggengraat heeft getoond. Maar veel linkse en progressieve partijen daarentegen, man man man. Zie bijvoorbeeld:quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen op Veldkamp hier nog op zal reageren. Je zou maar bijval krijgen van Hamas… Het zegt ook wel wat over de (media)strategie van Hamas dat ze direct reageren op de binnenlandse politiek van een relatief klein land ver weg. Veldkamp cum suis laten zich gebruiken door een stel terroristen.
Jij vermoed dat deze reactie van een Hamas een 1-2tje is tussen de terreurgroep en Veldkamp/NSC?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit benadrukt eens te meer dat de pro-Palestijnse activisten aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
Als een Islamitische, antisemitische en anti-Westerse terreurorganisatie bepaald beleid van Westerse overheden toejuicht is het waarschijnlijk een hele goede indicator dat men dit beleid snel moet heroverwegen.
Dit staat letterlijk nergens in mijn post. Sterker nog, ik geef aan Veldkamp in principe niet veel te verwijten (zie post #110).quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij vermoed dat deze reactie van een Hamas een 1-2tje is tussen de terreurgroep en Veldkamp/NSC?
Als je beslissingen niet wilt nemen omdat je bang bent voor bijval van een tegenstander dan wordt je dus gegijzeld.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk nergens in mijn post. Sterker nog, ik geef aan Veldkamp in principe niet veel te verwijten (zie post #110).
Deze tactiekenquote:
Het erge is dat de rest van de politiek Wilders niet de wind uit de zeilen neemt, maar zo incompetent met het eigen gelijk bezig is dat het Wilders extra wind in de zeilen bezorgd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |