Nee die stond op de keileweg dus dat kan niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Daar heeft je ma op gezeten denk ik
En toen rolde ze zo naar beneden tegen dit bankje aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee die stond op de keileweg dus dat kan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
Tja, ik weet niet. Heb een beetje ingezoomd op de foto maar het ontbreekt volledig aan bewijs voor jouw stelling. Nergens een fles Bacardi te zien, laat staan resten van een jointje en/of sigaretten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:48 schreef Kreator het volgende:
2 dagen achter elkaar op een bankje zitten met je groepje, jointjes roken en een fles Bacardi breezer drinken en het dan zo achterlaten.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze nog terugkomen als ik thuis ben, dan zal ik ze zeker een vuile blik toewerpen.
Oh, dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:48 schreef Kreator het volgende:
2 dagen achter elkaar op een bankje zitten met je groepje, jointjes roken en een fles Bacardi breezer drinken en het dan zo achterlaten.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze nog terugkomen als ik thuis ben, dan zal ik ze zeker een vuile blik toewerpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |