Iedereen een gratis tractorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:46 schreef Recce het volgende:
Nu moet de VVD er nog uitstappen. Dan worden we geregeerd door de BBB. Dat lijkt me echt geweldig.
Nice! Nog weekend plannen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heerlijk, weekend dus dat is altijd wel okeetjedepeetje.
Oeh top, uitnodiging gehad of ga je zelf kijken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen Sail, zondag mi-ni-maal 300 uur uitslapen.
Familie ligt daar met een halve vloot dus ik heb mezelf uitgenodigd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh top, uitnodiging gehad of ga je zelf kijken?
Van die oude slavenboten zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Familie ligt daar met een halve vloot dus ik heb mezelf uitgenodigd.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Familie ligt daar met een halve vloot dus ik heb mezelf uitgenodigd.
Twee rubberbootjes, een Italiaans modern plezierjacht, een grote sloep en een ombouwde visserskotter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die oude slavenboten zeker?
Jij neemt zeker paar dozen wijn meequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee rubberbootjes, een Italiaans modern plezierjacht, een grote sloep en een ombouwde visserskotter.
12 flesjes Corona voor de Moldaviërs en 2 pittige flesjes wijn voor de rest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij neemt zeker paar dozen wijn mee
Het is nog lang geen nacht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
man man man post ik eens in NWS mee is er een nachtelijk slot
en terecht, als jij er in post is het hoog tijd om te gaan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Altijd gezellig in NWS en POL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ik zit meestal op m'n handen in dergelijke topics maar kon me ff niet inhouden me erin te mengen
ik vind die dingen altijd zo tegenvallen, net als twix.. die karamel is helemaal niet lekker danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |