quote:
3 spelregelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even vragen of je mag delen
Broekie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat in groep 8 toen we overgingen op de euro
Ik heb nooit guldens gepind, maar wel in handen gehad door dat ik zakgeld en verjaardagsgeld kreeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit zelf guldens heb gepind
Nostalgie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nooit guldens gepind, maar wel in handen gehad door dat ik zakgeld en verjaardagsgeld kreeg.
Ik was een brugpieper toentertijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nooit guldens gepind, maar wel in handen gehad door dat ik zakgeld en verjaardagsgeld kreeg.
Jaquote:
Jong blaadjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik google is er zelfs een 5 gulden biljet geweest![]()
Ik ken alleen 5 gulden munt.
quote:
Deze discussie hebben wij bij mijn ouders jaren geleden ook eens gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik google is er zelfs een 5 gulden biljet geweest![]()
Ik ken alleen 5 gulden munt.
Die oude wel ja.quote:
Tafeltje vol concept?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga binnenkort ergens eten waar ze ook tafeltje vol-concept hebben
Tafel vol, buik leeg. En daarna andersom.quote:
Gewoon een soort tapas / shared dining dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal leg je het even uit?
Klinkt logischquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tafel vol, buik leeg. En daarna andersom.
Kleine hapjes vullen wel snel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon een soort tapas / shared dining dus.
Wacht, even popcorn pakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal leg je het even uit?
okequote:
Die is driftig aan het noteren.quote:
Dat kan ik al heul lang niet meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is driftig aan het noteren.
Laat je Yv dat doen?quote:
WTF de keuken kiest maar IK moet het betalen??quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke![]()
Tafeltje vol is een all you can eat optie met gerechten van de kaart die de keuken kiest. Je kan een tafeltje vol voorgerecht bestellen, tafeltje vol hoofd en tafeltje vol na. En dan krijg je dus een selectie van de kaart gekozen door de keuken.
Ja maar zij is pas 12 dus die eet maar voor een half dus we bestellen dan 3,5 keer tafeltje volquote:Dit is per gezelschap. Dus als je met 4 mensen bent dan bestel je dus 4 keer tafeltje vol. Niet 3 keer bestellen en 1 persoon besteld iets anders van de kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |