quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
Ik had dus alleen de leidinggevende verteld wat gaat gebeuren met mijn hand maar ineens weet echt iedereen het. Gisteren er ook iemand die weg was gegaan een tijdje geleden en er weer eventjes was en die appte me later ook van oh wat hoorde ik nou dan.
Maar gewoon echt iedereen weet het nu en ik weet niet zo goed hoe ik mij hierbij voel want ik had het misschien liever zelf willen zeggen tegen anderen.
Die ene aardbeiquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
French toast als ontbijt. [ afbeelding ]
Ik had al twee sneetjes op. Daarnaast Coco pops.
Het is sowieso niet erg netjes. Regels of geen regelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet dus daar niet zo goed de regels enz mee.
Is wel lief dat ze ernaar vragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
Ik had dus alleen de leidinggevende verteld wat gaat gebeuren met mijn hand maar ineens weet echt iedereen het. Gisteren er ook iemand die weg was gegaan een tijdje geleden en er weer eventjes was en die appte me later ook van oh wat hoorde ik nou dan.
Maar gewoon echt iedereen weet het nu en ik weet niet zo goed hoe ik mij hierbij voel want ik had het misschien liever zelf willen zeggen tegen anderen.![]()
Ik kreeg namelijk echt een dag later al de eerste reacties, ik had de kans niet eens om het zelf te zeggen.
ja. Maar je kunt best even tegen die lg zeggen dat je dat liever zelf even bekend had willen maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is wel lief dat ze ernaar vragen
1. je werkgever mag niet vragen naar medische dingen of je hoeft het niet te vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet dus daar niet zo goed de regels enz mee.
Ik heb er een dubbel gevoel bij. De mensen die mij benaderen bedoelen het wel lief hoor en daar zeg ik ook niks over want hun kunnen er niks aan doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is wel lief dat ze ernaar vragen
Voortaan eerst een foto maken en dan pas eten, dat zijn de regelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
French toast als ontbijt. [ afbeelding ]
Ik had al twee sneetjes op. Daarnaast Coco pops.
Ja, ik dacht er pas te laat aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Voortaan eerst een foto maken en dan pas eten, dat zijn de regels
Maar wel over droge ogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:24 schreef STING het volgende:
Airco units worden geinstalleerdkan ik daarna niet meer klagen over de hitte
Dan had de laatste er ook wel bij gekund.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die andere twee had ik al op.
Nee maar ze hadden het niet mogen weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er een dubbel gevoel bij. De mensen die mij benaderen bedoelen het wel lief hoor en daar zeg ik ook niks over want hun kunnen er niks aan doen.
Dat valt volgens mij wel mee met de moderne airco's. Hoop ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel over droge ogen.
Ik vind dit wel slecht hoor. ZELFS al ben je als leidinggevende niet op de hoogte van de regels waar je je aan te houden hebt (quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ze hadden het niet mogen weten.
Dit heb ik al met traplopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
was een goede vandaag, ben voor het eerst in zone 4 gekomen bij de apple smartwatch
On an Apple Watch, "Zone 4" refers to a high-intensity heart rate zone, representing 80-90% of your maximum heart rate, where talking is difficult and your body relies heavily on carbohydrates for energy. This zone is crucial for developing speed endurance and performance and is often used for hard, short-duration efforts like intervals or the end of a race
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:18 schreef Ama het volgende:
Ik had dus alleen de leidinggevende verteld wat gaat gebeuren met mijn hand maar ineens weet echt iedereen het. Gisteren ook iemand die weg was gegaan een tijdje geleden en er weer eventjes was en die appte me later ook van oh wat hoorde ik nou dan.
Maar gewoon echt iedereen weet het nu en ik weet niet zo goed hoe ik mij hierbij voel want ik had het misschien liever zelf willen zeggen tegen anderen.![]()
Ik kreeg namelijk echt een dag later al de eerste reacties, ik had de kans niet eens om het zelf te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |