Sometimes Smart TV.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zal best maar die dingen heten nou eenmaal zo.
Ik kijk nu al op tegen de dag dat ik dit moet proberen met mijn kat. Ik ging haar gister bovenop de kist zetten (ligt ook kleedje op) en toen wou ze mij al bijna aanvallen omdat ik haar oppakte. Ja dat gaat echt top worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks moet 1 van mijn katten in de reismand voor de jaarlijkse bezoekje aan de dierenarts.
En of je erin gaatquote:
Nou ik denk toch vooral slapen eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij soms af wat mijn hond 's nachts op bed doet, want slapen is het volgens mij niet als ik zie hoe snel hij weer in diepe slaap valt in de ochtend na het wandelen enzo
Ik twijfel daaraan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik denk toch vooral slapen eigenlijk.
Nooit eerder een dier gehad? Ze slapen meer, maar niet zo lang achter elkaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij soms af wat mijn hond 's nachts op bed doet, want slapen is het volgens mij niet als ik zie hoe snel hij weer in diepe slaap valt in de ochtend na het wandelen enzo
jij mag op schootquote:
quote:Ja, dat is meestal heel normaal. 🐶
Honden slapen veel meer dan mensen — vaak 12 tot 16 uur per dag, soms zelfs meer afhankelijk van leeftijd, ras en activiteitenniveau.
Wat je beschrijft komt vaak voor:
’s Nachts slaapt je hond een lange tijd.
De ochtendwandeling is een korte piek in activiteit, wat fysiek en mentaal stimulerend is.
Daarna “tanken” ze weer bij met een diepe rustperiode.
Dit is normaal slaapgedrag, zeker bij volwassen of oudere honden. Bij pups zie je het nog sterker: die kunnen wel tot 20 uur per dag slapen.
HAALLLLPPPPquote:
Amish paradisequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:12 schreef Ama het volgende:
Of in @:dr_flash zijn geval gewoon helemaal geen TV.
Je meent het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Honden slapen veel meer dan mensen — vaak 12 tot 16 uur per dag, soms zelfs meer afhankelijk van leeftijd, ras en activiteitenniveau.
Bij mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |