Het gebeurde vlak voor het eindquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet eerst een warming-up doen.
Beterschap met je nek
Moet ik je trouwens nog een keertje inloggen bij Prime?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
En al die wijven met hun menstruatiebadpakken.
oh ja, ik moet nog een zwembroek kopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Moet me ook eerst in een badpak zien te snoeren
Laatste keer in mei.quote:
Ik zie dit voor me als een corset dat te strak wordt omgebonden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar dat moet dan op m'n Chromecast en ik heb het zo druk gehad dat ik daar nog niet echt naar heb gekeken de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik je trouwens nog een keertje inloggen bij Prime?Want straks wil je wel een keer kijken en dan heb ik mijn mail niet in de gaten.
Oh ik dacht dat je dat wel via je telefoon kon doen maar ik denk dat jij een nieuwe Chromecast hebt want die van mij kan bijna in een museum liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat moet dan op m'n Chromecast en ik heb het zo druk gehad dat ik daar nog niet echt naar heb gekeken de afgelopen wekenals ik het op m'n pc doe moet ik weer uitloggen als ik iets op Amazon wil kopen.
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me als een corset dat te strak wordt omgebonden.
Die is drie jaar oud geloof ik. De laatste generatie met afstandsbediening enzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat wel via je telefoon kon doen maar ik denk dat jij een nieuwe Chromecast hebt want die van mij kan bijna in een museum liggen.
Ik ben zelfs in gewone kleren al onzeker dus in badpak is het helemaal huilen. Gewoon zo snel mogelijk dat water in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:14 schreef Ama het volgende:
Ik vind mezelf gewoon fucking lelijk in zwemkleding en nee ik ben niet naar complimenten aan het vissen ofzo.
Zo smart zijn die soms ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
Ja soms vergeet ik ook even dat we niet allemaal een Smart TV hebben.
Je was okay.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks moet 1 van mijn katten in de reismand voor de jaarlijkse bezoekje aan de dierenarts.
Oh wat hip met een afstandsbediening want wat heeft hij van mij niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is drie jaar oud geloof ik. De laatste generatie met afstandsbediening enzo.
Ik heb ook nog zo'n hele oude die je met je telefoon moest bedienen maar dat werkte de helft van de tijd niet.
Toen een Apple TV gehad, dat werkte als een tiet voor Netflix. Maar dat was ook weer zo'n model waarbij je er zelf geen apps op kon zetten, dus Disney en hbo moest ik weer met m'n telefoon naar dat ding streamen en dat ging de helft van de tijd niet. Toen een fire stick gehad maar die werd ontzettend traag. Nu al een tijdje tevreden met die Chromecast met afstandsbediening.
Topspul allemaal.
*komt helpen*quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja zal best maar die dingen heten nou eenmaal zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo smart zijn die soms ook weer niet.
Ik herken dit helaas helemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in gewone kleren al onzeker dus in badpak is het helemaal huilen. Gewoon zo snel mogelijk dat water in.
Dit wilde ik ook al postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |