Giant's Causeway al gezien? De brug van de twee bange reuzen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 7 dagen en dan zit de vakantie er weer op.
1 nachtje brussel, dat was het wel dit jaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dit jaar alleen een weekje België gehad in Center Parcs, wel even toe aan een 'echte' vakantie.
Horizontale move, van Product naar Programma mgr., kijken of ik het iets vind om dedicated programma's te gaan doen.quote:
Gefeliciteerd. Soort van same, but different.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Horizontale move, van Product naar Programma mgr., kijken of ik het iets vind om dedicated programma's te gaan doen.
Vier daagjes Londen gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
1 nachtje brussel, dat was het wel dit jaar
Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Soort van same, but different.
Nou ja, je programmateam natuurlijk. Maar dat is per definitie eindig want elk programma heeft een einddatum.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:48 schreef STING het volgende:
[..]
Thanksik deed al zo nu en dan programma's, maar vanuit de context van 'mijn' product. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden om in een team van programma mgr's te zitten. Denk dat ik dat nog als het grootste nadeel ga zien en ga missen, geen vast team waarmee je samen aan iets werkt.
Je had geen zin om te emigreren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:51 schreef STING het volgende:
Had ook geen keus om wat anders te gaan doen, met m'n hele team plus mijn opvolger inmiddels in Manila.
Ik zie dat al helemaal misgaan, maar hoop dat ik het mis heb
Precies, dat is dan een tijdelijk team en daar spendeer je ook een stuk minder tijd mee fysiek op kantoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, je programmateam natuurlijk. Maar dat is per definitie eindig want elk programma heeft een einddatum.
Dat had iemand hier in huis geen ramp gevonden geloof ikquote:
Stiekem is dat best leuk als het voor een overzichtelijke periode is. Maar als je daar op voorhand al geen behoefte aan hebt dan zeker niet doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dat had iemand hier in huis geen ramp gevonden geloof ik
Maar nee, geen behoefte om daar te belanden, ook al is het voor een paar maanden of een jaar.
Paar weken met een concrete doelstellling had ik best wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem is dat best leuk als het voor een overzichtelijke periode is. Maar als je daar op voorhand al geen behoefte aan hebt dan zeker niet doen.
quote:
Als ik zou thuiswerken dan deed ik alleen nog normale kleding aan als ik de deur uit moet of visite zou krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:23 schreef Koen66 het volgende:
Was vanochtend een meeting vergeten en liep nog met een pyjama short rond. Da's wel voordeel van thuiswerken en meetings
Ik zat met name in de winter vaak met een comfi joggingbroek onder mijn jurkjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:23 schreef Koen66 het volgende:
Was vanochtend een meeting vergeten en liep nog met een pyjama short rond. Da's wel voordeel van thuiswerken en meetings
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik straks pasta eten![]()
Ze hebben een lekkere cabonara
deze maar ik ga vragen of het met spaghetti kan en niet deze dikke noodles
[ afbeelding ]
Daar zeg je zo wat. Hier kan het ook ieder moment gaan druppenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb besteld. hopelijk is het straks droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |