jeetjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de afgelopen weken mijn gewicht gegeten in chocolade zeevruchten
"Kan niet werken als gevolg van een laag energieniveau"quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij wijze van spreken mag je in coma liggen in het ziekenhuis en weet je werkgever alleen dat je langdurig ziek bent.
"denkt voorlopig ook nog niet aan het werk te gaan"quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Kan niet werken als gevolg van een laag energieniveau"
"ZE ZAL WEL IN COMA LIGGEN MISSCHIEN WEL DOOD GAUW IEDEREEN VERTELLEN"quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"denkt voorlopig ook nog niet aan het werk te gaan"
Snel stuur bloemen en fruit!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ZE ZAL WEL IN COMA LIGGEN MISSCHIEN WEL DOOD GAUW IEDEREEN VERTELLEN"
Dat is dan weer niet aan de medewerker maar aan de bedrijfsarts om daarover te adviseren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"denkt voorlopig ook nog niet aan het werk te gaan"
Nee je werkgever mag aan jou vragen wanneer je weer denkt aan het werk te gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet aan de medewerker maar aan de bedrijfsarts om daarover te adviseren.
Zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee je werkgever mag aan jou vragen wanneer je weer denkt aan het werk te gaan
#fitgirlquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
was een goede vandaag, ben voor het eerst in zone 4 gekomen bij de apple smartwatch
On an Apple Watch, "Zone 4" refers to a high-intensity heart rate zone, representing 80-90% of your maximum heart rate, where talking is difficult and your body relies heavily on carbohydrates for energy. This zone is crucial for developing speed endurance and performance and is often used for hard, short-duration efforts like intervals or the end of a race
Ik heb buitenlandse collega's die gewoon briefje van de dokter krijgen met wanneer ze weer beter zijn als we iets hebben. Griepje: tot over 7 dagen; gebroken been: tot over 2 weken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee je werkgever mag aan jou vragen wanneer je weer denkt aan het werk te gaan
Wat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
gebroken been: tot over 2 weken.
Kantoorbaan kun je prima uitvoeren met je been in het gips. Al dan niet met enkele aanpassingen.quote:
huehue?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen hier hun werk wel liggend kunnen doen hoor.
Wel handig voor een sexlijn sollicitatie dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een sollicitatiegesprek toen ik op krukken liep, tigste verdieping en de lift deed het niet.
Nou ja ik las net ook iets over een arboarts. Ik ga nu heel dom klinken maar ik denk dat wij die niet eens hebben? Bij die stichting die van hem was waar ik hiervoor hielp heb ik dat woord ook nog nooit gehoord (er waren wel vaste mensen in dienst daar).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit wel slecht hoor. ZELFS al ben je als leidinggevende niet op de hoogte van de regels waar je je aan te houden hebt () dan nog kun je toch zelf wel bedenken "HEEL MISSCHIEN moet ik hier gewoon een beetje voorzichtig mee omgaan
"
Anders ben je gewoon een aap.
Ik las arboarts op z'n Engels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik las net ook iets over een arboarts. Ik ga nu heel dom klinken maar ik denk dat wij die niet eens hebben? Bij die stichting die van hem was waar ik hiervoor hielp heb ik dat woord ook nog nooit gehoord (er waren wel vaste mensen in dienst daar).
Ergens denk ik zal dit niet gewoon verplicht zijn (helemaal nu we echt een bedrijf zijn en geen stichting) maar ik heb dat woord nog nooit gehoord daar. Maar ik ben ook maar een vrijwilliger he.
Leuk zakcentje voor erbij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nog wat die-hards die bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |