Je hebt geen hondquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb ik een hond? Is Luna een hond?!
Geen idee! Zou kunnen!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb ik een hond? Is Luna een hond?!
Ja, weet ik niet? Ik wist niet dat dat moest.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt geen hond
Hoe kun je nou geen hond hebben
Dat moet, want met hond is liefde = aantal stapjesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet? Ik wist niet dat dat moest.
Zucht ... Waarom moet ik altijd zoveel werk doen om een beetje liefde te krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet, want met hond is liefde = aantal stapjes
Ja weet ik ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht ... Waarom moet ik altijd zoveel werk doen om een beetje liefde te krijgen.
Misschien moet je een hont nemenquote:
Bij dat laatste kan Recce beter investeren in een hardlopenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je een hont nemen![]()
Of beter nog: Muis daten!
Ik vind mannen als een groep algemeen om uit te kotsen, bron van al het kwaad etc.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent echt een mannenhaatster he muisje![]()
Dat is wel een heel vrouwelijke manier om "Ja" te zeggen op mijn vraag.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind mannen als een groep algemeen om uit te kotsen, bron van al het kwaad etc.
Individueel zijn genoeg mannen best leuk en gezellig enzo voor vriendelijke toepassingen.
Om te daten? Hahahahaha dat doe je alleen maar als de man in kwestie van zelfkastijding houdt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind mannen als een groep algemeen om uit te kotsen, bron van al het kwaad etc.
Individueel zijn genoeg mannen best leuk en gezellig enzo voor vriendelijke toepassingen.
Om te daten? Hahahahaha dat doe je alleen maar als de man in kwestie van zelfkastijding houdt.
Maar vrouwen zijn ook allemaal kuthoeren, dus het ligt gewoon aan de mens zelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar is het andersom.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn ook allemaal kuthoeren, dus het ligt gewoon aan de mens zelf.
Ja maar dat is dan weer strijdig met het idee dat het altijd aan een ander ligtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn ook allemaal kuthoeren, dus het ligt gewoon aan de mens zelf.
Is dat nou eigenlijk niet ontzettend vermoeiend voor jezelf, zo negatief en iedereen hatend door het leven gaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar is het andersom.
Vrouwen als geslacht wel oke.
Individueel echt om uit te kotsen.
Zou nog steeds niet daten.
over welke act hebben we het?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
soms twijfel ik nou of het een act of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |