beetje raar gebouwd danquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn zolder is op het dak
Best frisjes nu
Dit lijkt me een uitstekend plan.quote:Naar het voorbeeld van de Verenigde Staten wil JA21 ook in Nederland een speciale minister aanstellen om de overheid kleiner en efficiënter te maken. Dat schrijft de partij in het verkiezingsprogramma dat vandaag is uitgebracht.
Ook prima plannen. Ik mis alleen een referendum over het betalen van belasting.quote:Verder moet deze nieuwe functionaris zo snel mogelijk het correctief bindend referendum invoeren. Om vervolgens te regelen dat er referenda komen over zaken als asiel, bevolkingsgroei, en de manier waarop wij omgaan met natuur.
Volslagen onrealistisch plan idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook prima plannen. Ik mis alleen een referendum over het betalen van belasting.
Dus je ziet iets in een ander land en dat het een teringbende is en dan denk je 'ja dit gaan wij ook doen, maar bij ons zal het vast beter gaan'. Beetje zoals de ov-chip enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend plan.Waarschijnlijk zijn we dan de komende decennia bezig met alle slachtoffers compenseren.
Ga je naar Albaantje? Heb je Liesje nog bereikt erover?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
Begin toch wel wat spanning te voelen voor dit weekend
heb je dat boekje al?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
Begin toch wel wat spanning te voelen voor dit weekend
Muis for president.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Correctief referendum is echt het domste idee wat je kunt bedenken. Denken dat het volk in de waan van de dag een goede beslissing kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |