Ja of juist die net niet diep genoeg zijn, en dat ze je zenuw maar half aansnijden maar je wel bloedt alsof je slagader open ligtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben best papercuts gewend, maar die diepere zijn echt naar
Nog minder?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu echt slapen, anders wordt Nizno minder vriendelijk..
die vind ik vooral maar vervelendquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of juist die net niet diep genoeg zijn, en dat ze je zenuw maar half aansnijden maar je wel bloedt alsof je slagader open ligt
Een keer bij het museum. Ik was zo'n afruimkar aan het uitruimen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:31 schreef mschol het volgende:
oh en van de week mij ook opengehaald aan een glas waar een stukje van was afgebroken kennelijk (had ik niet gezien), met afwassen hing ik er zo in
auwquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een keer bij het museum. Ik was zo'n afruimkar aan het uitruimen.
Er viel een fris glas op de bierflesjes in het krat eronder
Frisglas was nog heel, het bierflesje niet. Greep ik zo vol in met mijn wijsvinger.
Bloeden dat wil je niet weten.
Nu nog het bed in zien te klimmenquote:
Ik snap wat je bedoelt iddquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
auw
deze was wat sneakier.. zo'n stukje er af waardoor er geen "chip" in zat maar het glas meer geschaafd was (als dat logisch klinkt..)
De trap naar bovenquote:
Dat kan ik wel, daar ben ik expert inquote:
Mijn zolder is op het dakquote:
De 1 filmt zijn/haar leven, en jij typt jou leven hier?quote:
Trustequote:
Nee, helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, ken jij deze?
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)la-bij-butlon-367041
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |