Dit is een maand leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis en Ambar wonen in het bos
Lekker de hele dag wandelen, relaxen, boeken lezen, hobby-en, tuinieren.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je gisteren nog vuurwerk afgestoken?
oh, ik heb geen idee, ik laat nooit boodschappen bezorgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ze dan nog niet weg zijn uit Nederland.
Nee hoor. Ik heb geen behoefte aan iets anders.quote:
Knap dat je dat nu al weet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen behoefte aan iets anders.
Beetje vakantie ideequote:
quote:
Het leven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was er eigenlijk te vieren?
Ik zie geen redenen om het niet te kopenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik dit zal bestellen, want wanneer draag ik nou zoiets en het kleurt niet bij de shirtjes die ik er dan onder draag
https://www.cecil.nl/p/kort-seersucker-jasje/B21256725512/
Welke kleur zou je er onder doen dan? Is gewoon navy-wit toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik dit zal bestellen, want wanneer draag ik nou zoiets en het kleurt niet bij de shirtjes die ik er dan onder draag
https://www.cecil.nl/p/kort-seersucker-jasje/B21256725512/
Ik draag vaak blije shirtjes met gekleurde printjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke kleur zou je er onder doen dan? Is gewoon navy-wit toch?
20 augustus is de naamdag van István en dan wordt de oprichting van Hongarije door koning István gevierd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was er eigenlijk te vieren?
Maar niet ieder mens is hetzelfde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon niet van mensen en dat is geen act.
Maarja dat huisje midden in het bos met internet en niet hoeven te werken is financieel gewoon niet haalbaar.
Oh ja, print op print is wel wat druk met die fijne streepjes zo. Met een grovere print eronder zou het wel kunnen, of met kleurmatch.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag vaak blije shirtjes met gekleurde printjes.
Zoiets ofzo
https://www.zalando.nl/cecil-blouse-pink-ce321e1q2-i11.html
En Ambar z'n peetvader dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen behoefte aan iets anders.
En ik ben te lui om daar rekening mee te houden, dat je niet gewoon elk jasje aan kunt trekkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, print op print is wel wat druk met die fijne streepjes zo. Met een grovere print eronder zou het wel kunnen, of met kleurmatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |