Afwisselend je moeder of je zus, maar net wie van de twee ik de laatste keer geneukt heb.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef Falluz93 het volgende:
..
Waar denken jullie aan als jullie masturberen?
Das grappig want TS denkt ook aan zijn moeder tijdens het masturberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Afwisselend je moeder of je zus, maar net wie van de twee ik de laatste keer geneukt heb.
Het idee van een fantasie is dat ze er niet van weet. Wat niet weet, wat niet deert. Soms helpt het net even om over iemand anders te fantaseren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:16 schreef Cupfighter het volgende:
Leuk voor je vriendin zeg als je aan een ander denkt terwijl je haar neukt
Soms aan een ander met wie ik hetzelfde als ik aan het doen ben heb gedaan of zou willen doen. Soms fantaseer ik er iemand bij, die gelijktijdig met mij andere dingen met mijn partner doet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef Falluz93 het volgende:
En dit doe ik dus niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef Falluz93 het volgende:
Als ik dit aan anderen vertel, krijg ik soms wel eens vreemde reacties.
De kans is groot dat zij hetzelfde doet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:16 schreef Cupfighter het volgende:
Leuk voor je vriendin zeg als je aan een ander denkt terwijl je haar neukt
Dat lijkt mij echt heel zeldzaam.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:47 schreef Synoniempje het volgende:
Ik vraag mij oprecht af hoe vaak het voorkomt dat mannen aan hun moeder denken tijdens het masturberen.
lolquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:15 schreef Arjan456 het volgende:
Ik denk vaak aan bn'ers of buitenlandse celebs als ik mastrubeer.
Ik bezoek ook regelmatig een prostituee en fantaseer dan dat ik seks heb met een bn'er of buitenlandse celebrity.
Mijn favorieten zijn: Froukje de Both, Toprak Yalçiner, Jenna Ortega, Emma Watson en Alexia.
Freud laat groetenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 06:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Das grappig want TS denkt ook aan zijn moeder tijdens het masturberen.
Zorg voor een vriendin of vriend waar je mee noiktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef Falluz93 het volgende:
Naar aanleiding van iets wat ik net op het forum las, dacht ik aan het volgende. Al zolang als ik me kan herinneren heb ik een zeer breed scala aan fantasieën bij masturbatie. Op de middelbare, toen ik begon met masturberen, heb ik zeker alle meiden in mijn klas (en zelfs sommige jongens) wel eens in mijn fantasie voorbij laten komen. Toen ik daarop uitgekeken was, omdat ik me op elke klasgenote wel eens had afgetrokken, fantaseerde ik ook wel over vrouwelijke familieleden (tante, moeder), docenten, buren, vriendinnen van mijn ouders ... tsja eigenlijk elke vrouw die ik nog nooit had gehad in mijn fantasie.
Zelfs in relaties zijn mijn fantasieën altijd levendig. Bij masturbatie kies ik sowieso nooit mijn vriendin uit om aan te denken. Soms kies ik op Facebook random een vriendin uit mijn vriendenlijst of ik fantaseer over iemand die met mij geflirt heeft. Ook tijdens de seks met mijn vriendin denk ik vaak aan een ander, omdat dat me extra opwindt.
Als ik dit aan anderen vertel, krijg ik soms wel eens vreemde reacties. Zeker vrouwen vertellen mij dat ze nooit ergens over fantaseren of juist altijd over hun partner. De meeste volwassen vrouwen die ik ken masturberen sowieso weinig naar eigen zeggen en hebben dan meestal geen specifieke fantasie. Andere mannen lijken ook niet zo'n brede fantasie te hebben als ik.
Is dit nu normaal? Ik ben ook daadwerkelijk zeer open qua seks en zou met vrijwel alle vrouwen wel seks hebben. Toch heb ik ook niet bijzonder veel vrouwen gehad, maar dat komt ook door een gebrek aan initiatief. Als een vrouw mij benadert of leuk vindt, zeg ik vrijwel nooit nee.
Je lult uit je nek, jij hebt geen vriendin.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:44 schreef Falluz93 het volgende:
Ik vertel mijn vriendin inderdaad níet dat ik over anderen fantaseer, noch tijdens masturbatie noch tijdens de seks met haar. Zij vraagt mij dit overigens ook niet, maar mocht ze het wel vragen, dan zou ik daar beslist over liegen.
Ah, je vrouw leest mee op FOK! begrijp ikquote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ps: als ik al masturbeer denk ik doorgaans aan mijn eigen vrouw/ervaringen met haar.
Nee. Ik heb een hele leuke vrouw en we hebben een leuk seksleven. Altijd wel gehad dat ik recente ervaringen herbeleef.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, je vrouw leest mee op FOK! begrijp ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |