Je hebt korte en lange procedures hèquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Procedure? Dat kan sneller.
Maar geen vereistequote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaalste zaak van de wereld dat je een tijd iets andere taken uitvoert die misschien bij een andere rol horen voordat je overstapt.
Gewoon elke dag de kantoorplanten water gaan geven en eisen dat je de botanicus van de afdeling bent voor 1000 bruto meer per maandje.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaalste zaak van de wereld dat je een tijd iets andere taken uitvoert die misschien bij een andere rol horen voordat je overstapt.
Elke dag? Dan verzuipen ze!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon elke dag de kantoorplanten water gaan geven en eisen dat je de botanicus van de afdeling bent voor 1000 bruto meer per maandje.
Dat heb ik uitbesteedquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon elke dag de kantoorplanten water gaan geven en eisen dat je de botanicus van de afdeling bent voor 1000 bruto meer per maandje.
Hier komen ze van een speciaal bedrijf dat doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagdagelijksssssss heerlijk.quote:
Hier ook. Met groener polo’s aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier komen ze van een speciaal bedrijf dat doen.
Een prima manier om geld uit te sparen voor de lieve baas.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier komen ze van een speciaal bedrijf dat doen.
Heftigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben echt zo bizar moe terwijl ik gister zowat de hele dag in bed gelegen heb en vannacht ook goed geslapen heb.
tja tis een beetje zielig allemaal en zet geen zoden aan de dijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben gewoon een groencommissie voor de planten in gemeenschappelijk ruimtes. Planten op kantoren moet je zelf doen.
jij hebt je ambarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Geld kan mij allerminst boeien. Ik kom goed rond, als ik teveel ga verdienen gaat de huur toch omhoog (sociale huurwoning en kan geen particulier betalen).
Het is gewoon erkenning van het bedrijf klaar.
Daarom, kopen ze daar maar wat leuks voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |