Zit die rabarber dan door de stamppot heen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
Chili con carne met gekookte aardappel als stamppot dus, met koude verse rabarber is echt hemels.![]()
Nee, er naastquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit die rabarber dan door de stamppot heen?
rare hemel heb jijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
Chili con carne met gekookte aardappel als stamppot dus, met koude verse rabarber is echt hemels.![]()
Wat is de juiste functietitel? Hoofd oplossingen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Van de week nog een leuk mail schrijven naar leidinggevenden dat als ik per 1 november niet de juiste functietitel heb dat ik dan de werkzaamheden die daarbij horen, laat liggen.
Ik ben sowieso opperhoofd Muisquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de juiste functietitel? Hoofd oplossingen?
Ja, uiteraard.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben sowieso opperhoofd Muis
Rabarber heeft geen plekje in mijn hemelquote:
Officieel ben ik projectmedewerker, maar het zou business analist moeten worden. Ik voer al geruime tijd de werkzaamheden uit van een business analist en krijg er ook steeds meer verantwoordelijkheden bij.quote:
En laat me raden. De betaling blijft achter?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel ben ik projectmedewerker, maar het zou business analist moeten worden. Ik voer al geruime tijd de werkzaamheden uit van een business analist en krijg er ook steeds meer verantwoordelijkheden bij.
Uiteraard, want HR is bezig met een bedrijfsbrede functiewaardering en een overname. En stel je nou voor dat we Muis nog gaan waarderen in de oude...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En laat me raden. De betaling blijft achter?
Maar dat is allemaal onofficieel, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel ben ik projectmedewerker, maar het zou business analist moeten worden. Ik voer al geruime tijd de werkzaamheden uit van een business analist en krijg er ook steeds meer verantwoordelijkheden bij.
Waarom ben je meer gaan doen dan je functie vraagt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oké maar het ging ook over die van mijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rabarber heeft geen plekje in mijn hemel
"Dan zoek voor mijn huidige functie / werkzaamheden ook maar een andere jokerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik citeer HR: "Muis, ik vind niet dat je zo moet vissen naar een functie in schaal x of hoger."
Ja,nee, dat kan, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard, want HR is bezig met een bedrijfsbrede functiewaardering en een overname. En stel je nou voor dat we Muis nog gaan waarderen in de oude...
HR mag mij niet
Soms groeit dat zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waarom ben je meer gaan doen dan je functie vraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |