Don't challenge mequote:
Ik zou hetzelfde hebben gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het waren ook nog echt felle kleuren
Ik heb alles overgeschilderd
Come on bro!quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde hebben gedaan![]()
Tijd voor bloemetjes behang, echt van dat hele ouderwetse![]()
Zoals dit:
[ afbeelding ]
Alsof je een biljetje van 50 gulden op de muur hebt geplakt @Dr_Flashquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde hebben gedaan![]()
Tijd voor bloemetjes behang, echt van dat hele ouderwetse![]()
Zoals dit:
[ afbeelding ]
Goh waarom denk je dat ik de helft al in een spoiler had gezet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit is van alle problemen op de wereld ongeveer de minst belangrijke. Met een 3 miljoen lichtjaar afstand ongeveer. Mild uitgedrukt nog.
Tijd voor een nieuwe poll met duidelijke instructiesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Goh waarom denk je dat ik de helft al in een spoiler had gezet.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Neeen ook geen naaktslakken volgende maand.
De guldensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je een biljetje van 50 gulden op de muur hebt geplakt @:Dr_Flash
Volgens mij staat er duidelijk in mijn verhaal wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe poll met duidelijke instructies
quote:
POLLquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe poll met duidelijke instructies
Glibbie McGlabGlab, voorzitter van de Internationale Federatie van Naaktslakken, nu ookquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw jou niet want je hebt mijn adres.
Chocolade ed krijg je van etto tochquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw jou niet want je hebt mijn adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |