SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 18-08-2025 21:47:43 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jaquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek je die naam ook zo uit zoals ze het daar uitspreken?
Ach, hij was er toch al even. Kan je net zo goed de theepot van je vrouw vereeuwigen in computergeschiedenis.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch liever naar Utah voor de Nationale Parken en niet de 3D theepotten, maar ieder zijn ding
Ook dat het een beetje zo'n wazig afloopt met een soort mengelmoes tussen een H, G en W?quote:
Geloof alleen niet dat die test tegenwoordig nog heel relevant is met de huidige rekenkracht van de machientjesquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, hij was er toch al even. Kan je net zo goed de theepot van je vrouw vereeuwigen in computergeschiedenis.
net als met Leerdam?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dat het een beetje zo'n wazig afloopt met een soort mengelmoes tussen een H, G en W?
Geen idee, ik kom daar nooit en hoor nooit iemand daarover?quote:
Niet teveel aan thee denkenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af.
Gute Nacht Freunde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk om goedkope opknappers kopen en dat weer netjes maken.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 18-08-2025 22:09:55 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga deze week heel goedkoop een kist ophalen om op te knappen. Wil er een kattenbak ombouw van maken of om in/op te slapen. Wil ik al een tijdje maar kon nergens redelijk in de buurt een goedkope opknapper vinden.Kan er niet een beetje kleur op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk om goedkope opknappers kopen en dat weer netjes maken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waarom niet gewoon paars ofzo, beetje kleur in de kamerquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien. Maar grootste gedeelte zal alsnog zwart worden.
Maar ik ga denk ik gewoon overspuiten en volgens mij ben ik nog nooit voor een redelijk prijs leuke kleurtjes tegengekomen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon paars ofzo, beetje kleur in de kamer
https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574521/quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ga denk ik gewoon overspuiten en volgens mij ben ik nog nooit voor een redelijk prijs leuke kleurtjes tegengekomen.
Het feit dat er geen één review bij staat vind ik wat zorgelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574521/
Bij een tintje donkerder wel https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574522/quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Het feit dat er geen één review bij staat vind ik wat zorgelijk.
Daar krijg je soms al een perma als je de moderator van dienst raar aankijktquote:
Ik zou geen blauwe zijn als ik niet achter het beleid stondquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij moet dit natuurlijk zeggen als blauwe
*he kijk daar, een Nattekatquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar krijg je soms al een perma als je de moderator van dienst raar aankijkt
Ja nee sorry, maar ik heb je nu genomineerd voor een ban.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*he kijk daar, een Nattekat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |