Hoezo is dit dan nog een klacht?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:06 schreef The-BFG het volgende:
Ik voor de vakantie nog even een GoPro 13 gehaald, om de oude 7 te vervangen.
Tevens hopende dat die Quick app ook flink verbeterd was....
Valt dat tegen zeg, wil mijn filmpjes naar mijn telefoon en of tab sturen via wifi.. werkt dat voor geen meter..
Sub klacht is dat het Egyptische hotel fok blocked op de wifi.. leve VPN..
Als hij nu wil klagen over zijn gopro13 dan is dat zijn rechtquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Tweakers en bright enzo is deur verderop
Ik bedenk me nu dat VPN wel eens een reden kan zijn dat de wifi verbinding tussen telefoon en GoPro niet werkt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:09 schreef YoopY het volgende:
[..]
Hoezo is dit dan nog een klacht?
VPN jöngeeh, je weet toch?
Didn't see that plottwist coming..quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:32 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat VPN wel eens een reden kan zijn dat de wifi verbinding tussen telefoon en GoPro niet werkt.
Zit je daar toevallig samen met de stamgasten van de KLB SC?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:06 schreef The-BFG het volgende:
Sub klacht is dat het Egyptische hotel fok blocked op de wifi..
Gepost vanaf een zolderkamer in een sociale huurwoning.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef Raw85 het volgende:
Naar een B-hotel in Egypte gaan en je daar niet voor schamen
Dat was het nog ook... Plus dat die Quick app zo kut is of nou ja anders werkt dan de DJI app..quote:
Hotel is goed, de vlucht er heen was wel met Tokkie air..quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef Raw85 het volgende:
Naar een B-hotel in Egypte gaan en je daar niet voor schamen
Geen problemen mee, TS kan er gewoon niet mee om gaanquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben hier een expert rondlopen, wellicht kan hij je van assistentie voorzien.
@:goprolover
Na wat gerommel met de app blijft mijn conclusie dat het een fucking bagger app is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:54 schreef Goprolover het volgende:
[..]
Geen problemen mee, TS kan er gewoon niet mee om gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |