SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Bekijk deze YouTube-videoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Das een beetje verquote:
Ja dat zijn sowieso al verstandige keuzesquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies.
en merendeel van de 'keuzes' is ook gewoon best logisch hoor. Komkommer 's avonds verstandiger dan een broodje kroket bijv.
en wilde sowieso al meer groenten gaan eten dus dat komt ook wel goed
jaarafrekening van wat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Poeeeh ik had laatst dus uitgerekend hoeveel mijn jaarafrekening ongeveer zou worden en ik kwam echt uit op dat ik minstens ¤600 mocht bijbetalen.
Maar ik heb net even gevraagd en ik heb schijnbaar een foutje gemaakt En nu komt mijn berekening uit op ¤40.Dat klinkt wel een stuk realistischer.
ik heb cup a soup erbij gepaktquote:
ah, hoeveel betaal je per maand dat je 40 bijbetalen moet?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:56 schreef Karzai het volgende:
![]()
https://www.headliner.nl/(...)n-huis-parool-278643
¤105. En nog drie maandjes ofzo dat ik volgens mij ¤5 meer had betaald maar dat was in het begin.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah, hoeveel betaal je per maand dat je 40 bijbetalen moet?
dan is het een mooie jaarrekening dus.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
¤105. En nog drie maandjes ofzo dat ik volgens mij ¤5 meer had betaald maar dat was in het begin.
Zeker. Ik vond die ¤600 al gek maar ik was vergeten dat ik nog die teruggave van energiebelasting krijg (als ik dat goed zeg maar je begrijpt me wel en dat is ook ¤635 per jaarquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is het een mooie jaarrekening dus.
moet te doen zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
Als ik de verwarming tot oktober uit kan laten dan hoef ik misschien niks bij te betalen.
Hangt van het weer afquote:
Dat jad ik in mijn vorige huisquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
maar goed, eigenlijk speel ik vals want die enorme ramen zijn gewoon lekker sauna materiaal
*motor start*quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Phew, we kunnen weer veilig over straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |