Het is sowieso allemaal wel erg middelmatig de laatste tijd. Buiten Carlos en Jannik omquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:56 schreef mitt het volgende:
Jammer dat Shelton moet opgeven. Gelukkig is @:yvonne er niet.
Matige draw onderin. Djokovic, Alcaraz (en Fritz) en daarna wat random namen.
Ik las het, maar ben ondertussen weer terug en kijk weer mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:56 schreef mitt het volgende:
Kwartfinale Alcaraz - Shelton had iedereen willen zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik las het, maar ben ondertussen weer terug en kijk weer mee.
En id jammer, ik denk dat de knul het zich anders had voorgesteld voor thuispubliek.
Djokovic ook nog meermaals behandeld tijdens de wedstrijd gisteren, Alcaraz ook een keer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:56 schreef mitt het volgende:
Dit soort mensenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Ik hoop dat ie trots op zichzelf is.
(Jongetje is wel al gevonden en heeft alsnog een petje gekregen)
quote:Eind goed, al goed dus voor de jongen, maar niet voor de "dief".
Want intussen is bekend geraakt wie de volwassen man is. Het gaat om een Poolse miljonair. Zijn bedrijf wordt momenteel overspoeld met negatieve recensies.
Prima tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:30 schreef chufi het volgende:
Elke tennisspeler/ster doet na de wedstrijd een soort van trainingsjackie aan of zo, maar nee Coco verschijnt al een tijdje in hippe leren jackets ... met nog wat andere accessoires ..
Ja, toen ging het snel. Wel waanzinnig knap van Sinner.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
Shapovalov negen games op rij verloren nadat hij 3-0 BP stond in de derde set
3e ronde exitquote:
Ohhh wat een strontpotquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:43 schreef mitt het volgende:
Sinner - Bublik
Musetti - Munar
FAA - Rublev
Riedi - DeMinaur
Beter dan Osaka met die infantiele labubu'squote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:30 schreef chufi het volgende:
Elke tennisspeler/ster doet na de wedstrijd een soort van trainingsjackie aan of zo, maar nee Coco verschijnt al een tijdje in hippe leren jackets ... met nog wat andere accessoires ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |