Had ik niet zien aankomen. Wel knap van Anisimova na de Wimbledon finale..quote:
quote:“Zoiets is me nog nooit overkomen”: Jannik Sinner looft beveiliging op US Open nadat ‘fan’ zijn tas probeert te stelen
Jannik Sinner staat in de halve finale van de US Open. Na de wedstrijd kwam de nummer één van de wereld nog even terug op de mislukte diefstal van een ‘fan’. “Gelukkig doen de beveiligers goed hun werk.”
“Ze doen geweldig werk en zeker op de grote toernooien geven ze ons een veilig gevoel”, zei de Italiaanse tennisser na zijn overtuigende zege op landgenoot Lorenzo Musetti in de kwartfinales van het grandslamtoernooi in New York.
Sinner reageerde op een voorval na zijn vorige partij tegen de Kazach Alexander Bublik. Een toeschouwer probeerde de tas van Sinner weg te graaien op het moment dat de nummer 1 van de wereld zijn handdoek wilde weggeven aan een fan op de tribune. Een beveiliger greep onmiddellijk in.
“Zoiets is me niet eerder overkomen. Ik heb mijn tas meteen gecontroleerd, want er zitten niet alleen tennisrackets in, maar ook mijn mobiele telefoon en portemonnee. Alles zat er nog in, de beveiligers doen echt goed werk”, aldus de Italiaan.
Plaatselijke tijd al na middernacht. Die logica ontgaat mij sowieso altijd, waarom zo laat plannenquote:Op vrijdag 5 september 2025 06:41 schreef de_boswachter het volgende:
Heel veel lege stoeltjes bij halve finale tussen Ansimova en Osaka. Niveau valt me overigens echt niet tegen.
Snap dat ook niet. Ook voor sponsors toch niet echt ideaal zou je denken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Plaatselijke tijd al na middernacht. Die logica ontgaat mij sowieso altijd, waarom zo laat plannen
Maar ook 's middags al veel lege plekken. Veel corporate opgekochte plekken die bij damespartijen niet opgevuld worden, heb in het idee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Plaatselijke tijd al na middernacht. Die logica ontgaat mij sowieso altijd, waarom zo laat plannen
Hup Russin Amerikaan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:28 schreef FundsAreSafu het volgende:
6-0 6-0 Sabalenka in de finale genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |