De man van mijn minnares?quote:
Helaas geen bosuilen hierquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
In willekeurige volgorde:
- boomkruiper
- pimpelmeesje
- bonte specht
- zwaluw
- bosuil
Bij mijn oude huis zaten er bosuilen in het park en ook spechten. Zelfs een specht op het balkon gehadquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas geen bosuilen hier
In de lente nog een specht kuiken van de straat gered en door de Dierenambulance laten ophalen. Hopelijk heeft ie het gered.
Dat is heul geen bij in die snavelquote:
Zeker bijziendquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is heul geen bij in die snavel
Ja, ik snapte hemquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volle maan, weerwolf...
Huisdieren trekken je energie niet uit je. Kinderen na het eerste levensjaar ook niet op deze manier.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook nooit aan kinderen of een huisdier beginnen NatteKat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de zonneallergie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:40 schreef Karzai het volgende:
kon al eerder terecht, het ging de goede kant op niets meer aan doen zei die
Nee dat snap ik. Ik doelde op dat de huisarts zei dat het de goede kant op gingquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:41 schreef Karzai het volgende:
klikken als je een sterke maag hebthoop dat je er snel van af bent karzaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat geruststellendquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik doelde op dat de huisarts zei dat het de goede kant op ging
Sta je straks op blijft 90 procent van je huid aan het bed plakken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:47 schreef Karzai het volgende:
nog maar even proberen te slapen, want dat lukte de afgelopen paar dagen amper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |