Niet bij EPI geweest zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
We waren buiten toen hij werd gestoken door een wesp. Hij begon te schudden en zakte in elkaar.
Net voor hij doodging gaf hij me een pen met 'epi' erop. Geen idee wat het betekent maar ik zal zijn laatste cadeau altijd koesteren.
Klacht: de betekenis van dat cadeau zal altijd wel een mysterie blijven
Eerder een gejatte 100 jaar oude slechte grap.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Verzonnen Topic.
TS en vrienden...
Dank je wel voor het slecht herkauwen van een Engelstalige meme.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
We waren buiten toen hij werd gestoken door een wesp. Hij begon te schudden en zakte in elkaar.
Net voor hij doodging gaf hij me een pen met 'epi' erop. Geen idee wat het betekent maar ik zal zijn laatste cadeau altijd koesteren.
Klacht: de betekenis van dat cadeau zal altijd wel een mysterie blijven
Zo kennen we TS weer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dank je wel voor het slecht herkauwen van een Engelstalige meme.
[ afbeelding ]
Ik snap hem nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus anderen geven dat ook als laatste geschenk?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |