quote:twents accent bij jongens is leuk!!!
Op zondag 23 februari 2003 19:25 schreef LuQas het volgende:[..]
Lol
Even iets anders: zijn die twentse accenten bij de jongens niet enorme afknappers???
quote:jah, had toch wel verwacht dat er wel een aantal mensen zouden reageren...
Op zondag 23 februari 2003 19:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou de respons in het topic valt tegen zeg...
quote:ehm ik kom net binnevallen ehb geen zin om een half uur bij te gaan zitten lezen, wa wil je weten?
Op zondag 23 februari 2003 19:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou de respons in het topic valt tegen zeg...
quote:kijk ff in mijn mooie topic Wie gaat er mee...
Op zondag 23 februari 2003 19:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
ehm ik kom net binnevallen ehb geen zin om een half uur bij te gaan zitten lezen, wa wil je weten?
quote:gaoj effe met brommurs kiekn, mien jong
Op zondag 23 februari 2003 19:28 schreef Troel het volgende:[..]
twents accent bij jongens is leuk!!!
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:31 schreef onetouch het volgende:[..]
gaoj effe met brommurs kiekn, mien jong
quote:ik bedoel als ze sowiets tegen mij zouduh zeggen met dat accent, zou ik spontaan in lachuh uitbarsten
Op zondag 23 februari 2003 19:32 schreef Troel het volgende:[..]
dat was een andere verwoording voor: ik ga wat apparatuur aansluiten en instellen in mijn zus' nieuwe huisje
quote:hahahaha hier idem LOL!
Op zondag 23 februari 2003 19:34 schreef onetouch het volgende:[..]
ik bedoel als ze sowiets tegen mij zouduh zeggen met dat accent, zou ik spontaan in lachuh uitbarsten
Meeste accenten roeleren, dat zeker wel
allez, gade nu naor ut kot trug om me snikes confiture te prepareren
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:34 schreef Driftwood het volgende:
*ik ga even de mensen hier die mijn mening willen veranderen of veranderd zien hebben laten voor wat ze zijn*dat was een andere verwoording voor: ik ga wat apparatuur aansluiten en instellen in mijn zus' nieuwe huisje
Goed idee als je het nog steeds zo ziet...
quote:* zucht * Lijkt een beetje op een SCH-revival zo
Op zondag 23 februari 2003 19:34 schreef Driftwood het volgende:
*ik ga even de mensen hier die mijn mening willen veranderen of veranderd zien hebben laten voor wat ze zijn*dat was een andere verwoording voor: ik ga wat apparatuur aansluiten en instellen in mijn zus' nieuwe huisje
quote:Ik verwacht niks van mijn vrienden om mee te gaan als ze niet mee willen gaan waar ik af en toe kom. Dwingen doe ik ook nie. Kom nou dat ik homo ben en hun niet is juist een reden dat ze daar niet mee naar binnen willen en accepteren doen ze wel. Uberhaupt zit ik en me vrienden toch liever in de Extase dan in elke andere tent.
Op zondag 23 februari 2003 19:00 schreef LuQas het volgende:[..]
Aaaargh, je begrijpt me niet!!
Nog een keer op mijn duidelijkst:
Als iemand mijn homoseksualiteit volledig accepteert (of zegt te accepteren) en weet dat ik vaak naar homogelegenheden ga, dan verwacht ik ook dat iemand eens mee gaat om een kijkje te nemen omdat je nou eenmaal dingen deelt in een vriendschap en uitgaan (gelukkig) een wezenlijk deel van mijn leven inneemt
Als iemand dit niet wil, vind ik dit een belediging, en kan ik het niet anders uitleggen dan dat het met mijn homoseksualiteit te maken heeft.
Snap?
quote:Moet je error eens navragen... En dan vooral de kop die ik trok toen hij zei dat hij SCH was
Op zondag 23 februari 2003 19:38 schreef LuQas het volgende:[..]
* zucht * Lijkt een beetje op een SCH-revival zo
quote:kom op.... iedereen heeft zijn eigen gedachten, en hoe vaag die ook kennen overkomen, ze hebben altij een realiteit....
Op zondag 23 februari 2003 19:38 schreef LuQas het volgende:[..]
* zucht * Lijkt een beetje op een SCH-revival zo
ikzelf heb het eiglik ook nie op homotenten....kan leuk zijn maar t moet geen gewoonte worden want dan haak ik af...
quote:Je moet natuurlijk wel blijven opletten.
Op zondag 23 februari 2003 19:42 schreef Cazman het volgende:
woops we waren al wat bladzijdes verder
quote:Stel dat een vriend van jou niet van uitgaan houdt, en dus ook niet van uitgaan in homogelegenheden, zou je dan niet uit respect voor de ander dat accepteren, zoals de ander jouw homoseksualiteit accepteert?
Op zondag 23 februari 2003 19:00 schreef LuQas het volgende:[..]
Aaaargh, je begrijpt me niet!!
Nog een keer op mijn duidelijkst:
Als iemand mijn homoseksualiteit volledig accepteert (of zegt te accepteren) en weet dat ik vaak naar homogelegenheden ga, dan verwacht ik ook dat iemand eens mee gaat om een kijkje te nemen omdat je nou eenmaal dingen deelt in een vriendschap en uitgaan (gelukkig) een wezenlijk deel van mijn leven inneemt
Als iemand dit niet wil, vind ik dit een belediging, en kan ik het niet anders uitleggen dan dat het met mijn homoseksualiteit te maken heeft.
Snap?
quote:hijs toch nie sch...
Op zondag 23 februari 2003 19:41 schreef Troel het volgende:[..]
Moet je error eens navragen... En dan vooral de kop die ik trok toen hij zei dat hij SCH was
quote:Eten gaat voor het homo topic
Op zondag 23 februari 2003 19:43 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Je moet natuurlijk wel blijven opletten.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:44 schreef Cazman het volgende:[..]
Eten gaat voor het homo topic
quote:Al het gezemel tussen door sla ik altijd over, ik ga door op de inhoudelijke posts
Op zondag 23 februari 2003 19:42 schreef Cazman het volgende:
woops we waren al wat bladzijdes verder
quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:43 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Je moet natuurlijk wel blijven opletten.
waar waren we gebleven met den bosch...?
quote:Tuurljk verschilt iedereen van mening, maar er worden mij door Driftwood dingen in de mond gelegd die kant nog wal raken, deed me aan bepaalde user denken, sorry.
Op zondag 23 februari 2003 19:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
kom op.... iedereen heeft zijn eigen gedachten, en hoe vaag die ook kennen overkomen, ze hebben altij een realiteit....
ikzelf heb het eiglik ook nie op homotenten....kan leuk zijn maar t moet geen gewoonte worden want dan haak ik af...
Misschien ben ik veeleisender wat vrienden betreft. Gelukkig heeft geen van mijn heterovrienden moeite met het binnengaan van zo'n kroeg, en dat zouden ze niet moeten hebben ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |