SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
[ Bericht 6% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 16-08-2025 15:40:33 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik had getracht via AI er eentje te maken, maar het toevoegen van plaatjes werkte kut met peren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga weer eens aan de OP sleutelen, want die is nogal oud
Ik doe het gewoon handmatig met foto's van transfermarkt.nlquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ik had getracht via AI er eentje te maken, maar het toevoegen van plaatjes werkte kut met peren.
Zat net even door de oude OP's te neuzen, en heel veel spelers herken ik ook niet meer, uit de periode 2014-2020 enzoquote:
Sommige namen zeggen me zelfs niks, het vreemdelingenlegioen van Ted.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat net even door de oude OP's te neuzen, en heel veel spelers herken ik ook niet meer, uit de periode 2014-2020 enzo
Nu pas?quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:11 schreef Momo het volgende:
Het heeft tegenwoordig wel een hoog boerenkool gehalte de selectie.
Het is zowaar best vermakelijk om te kijken. Nog niet briljant, maar er lijkt iig een idee achter te zitten. En dat ze met een hoop energie spelen helpt ook wel.quote:
Verdedigend weinig in de problemen gekomen vandaag, maar aanvallend is het wel ontzettend pover bij Twente dus dan speel je niks klaar. Rots kan echt niet en vWolfswinkel is wel redelijk over the hill.quote:
En nu 2 uitwedstrijden en we weten hoe goed dat gaat de laatste tijdquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
voor het eerst sinds 2017/2018 zonder punten na 2 duels, dat seizoen degradeerden we...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |