In Europa vinden we dit wel normaal dus oprotten met je bedreigingen.quote:In het kort: De film zou niet in lijn zijn met hun religieuze waarden, omdat het homoseksualiteit zou normaliseren en een verkeerd beeld van vrouwen zou schetsen.
Die franse gereformeerden toch !quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:42 schreef Kim-Holland het volgende:
In het kort: De film zou niet in lijn zijn met hun religieuze waarden, omdat het homoseksualiteit zou normaliseren en een verkeerd beeld van vrouwen zou schetsen.
MaAr Ze HaDdEn De FiLm ZeLf UiTgEkOzEnquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, wellicht ook niet zo handig om deze Westerse film in een banlieue te gaan draaien waar zoals we weten veel niet-Westerse migranten wonen die over het algemeen slecht integreren en in veel gevallen zelfs helemaal niet assimileren.
Als je dit oprecht vindt is het dan niet eens tijd om voor een partij te stemmen die de migratie wil inperken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In Europa vinden we dit wel normaal dus oprotten met je bedreigingen.
Banlieue of niet, Frankrijk is nog steeds een westers en vrij land. Ik zit niet te wachten op religieuze enclaves waar ze hun eigen regels en geboden hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, wellicht ook niet zo handig om deze Westerse film in een banlieue te gaan draaien waar zoals we weten veel niet-Westerse migranten wonen die over het algemeen slecht integreren en in veel gevallen zelfs helemaal niet assimileren.
Ik lees toch echt:quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
Er zijn ondertussen meer dan genoeg wijken waar mensen hier heel anders over zullen denken. En dan zeker in een land als Frankrijk. Neem bijvoorbeeld een stad als Marseille:quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Banlieue of niet, Frankrijk is nog steeds een westers en vrij land. Ik zit niet te wachten op religieuze enclaves waar ze hun eigen regels en geboden hebben.
Mensen die hier problemen mee hebben zijn ongetwijfeld een stuk gelukkiger in Afghanistan of zo.
Daar zul je dus genoeg mensen vinden die ook niets van deze film moeten hebben.quote:Estimates for the Muslim population of Marseille range from 20% to 40% of the city's total population. This makes Marseille one of the French cities with the highest concentration of Muslims. Official French statistics do not track religious affiliation, so these figures are based on research and surveys
Bron: Google Gemini
Dit is dan wel heel tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik lees toch echt:
De filmvertoning maakte deel uit van een zomerprogramma voor inwoners van achterstandswijken, waarbij buurtbewoners zelf mochten stemmen op de film die zou worden getoond. Hun keuze viel op Barbie.
Maakt het allemaal nog dommer. Dit gaat alleen nog maar erger worden in west europa helaas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik lees toch echt:
De filmvertoning maakte deel uit van een zomerprogramma voor inwoners van achterstandswijken, waarbij buurtbewoners zelf mochten stemmen op de film die zou worden getoond. Hun keuze viel op Barbie.
Ik was op zoek naar deze maar kon hem zo snel niet vinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:01 schreef Tjoent het volgende:
Barbie moet ook wel een beetje gaan integreren zo onderhand hoor.... tsssskkkkkk.
Al dat ouderwetse gedoe met die Barbie, bah.
[ afbeelding ]
Copyright Tjoent B.V.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar deze maar kon hem zo snel niet vinden.
Klopt. Maar ik heb geen boodschap aan die lui.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen meer dan genoeg wijken waar mensen hier heel anders over zullen denken. En dan zeker in een land als Frankrijk. Neem bijvoorbeeld een stad als Marseille:
[..]
Daar zul je dus genoeg mensen vinden die ook niets van deze film moeten hebben.
Dan hadden we niet decennialang al die religieuze achterlijkheid moeten importeren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Banlieue of niet, Frankrijk is nog steeds een westers en vrij land. Ik zit niet te wachten op religieuze enclaves waar ze hun eigen regels en geboden hebben.
Mensen die hier problemen mee hebben zijn ongetwijfeld een stuk gelukkiger in Afghanistan of zo.
Hoe dom ben jij als je nu nog steeds niet begrijpt dat een partij die zogenaamd migratie wil inperken, migratie helemaal niet wil inperkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je dit oprecht vindt is het dan niet eens tijd om voor een partij te stemmen die de migratie wil inperken?
Dit soort groepen in het Westen groeien namelijk flink. Dus je kunt zelf wel invullen wat de effecten zijn als het straks niet 10% van een samenleving is, maar 25% of 30%.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:04 schreef raptorix het volgende:
Toen ik titel zag dacht het ging over een film over Klaus Barbie.
Klopt, Geert doet het voor de poen en het feit dat hij in een bunker moet wonen, niet zonder beveiliging over straat kan en dag in dag uit doodsbedreigingen krijgt neemt hij gewoon op de koop toe voor die 10k bruto per maand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoe dom ben jij als je nu nog steeds niet begrijpt dat een partij die zogenaamd migratie wil inperken, migratie helemaal niet wil inperken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |