quote:VVD op rampkoers in peilingen, ‘met 15 zetels is Yesilgöz weg’
Het vertrouwen in partijleider Dilan Yesilgöz lijkt steeds verder af te brokkelen nu haar VVD de slechtste score sinds de jaren ‘60 lijkt te gaan halen. VVD-bewindslieden zeggen nog ‘voor honderd procent’ achter hun leider te staan, maar de kans lijkt groot dat Yesilgöz na de verkiezingen opstapt. ‘Met 15 zetels is ze weg’, zegt politicoloog Chris Aalberts.Misschien is de oppositie wel eens goed voor de VVD. Even nadenken over de koers en de partijleider.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bnr
En Yeşilgöz lijkt me sws exit na deze verkiezingen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Sowieso niet mensen die Bakker, Janssen of de Vries heten in de tweede kamer...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien is de oppositie wel eens goed voor de VVD. Even nadenken over de koers en de partijleider.
En Yeşilgöz lijkt me sws exit na deze verkiezingen.
Of gewoon lekker weg met 0 zetels.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:04 schreef capricia het volgende:
Misschien is de oppositie wel eens goed voor de VVD
Dat is bij haar bizar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik stem misschien vvd want die yesilgoz zou ik wel doen
Lmaoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:05 schreef augurk2025 het volgende:
Ik stem al jaren VVD en zal dat blijven doen. Rutte beste premier ooit en ook Yesilgoz is een topper
Ik denk dat Karremans de gedroomde opvolger is. Die heeft het charisma en de vlotte VVD babbel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef Momo het volgende:
Wie zou het moeten doen als ze Yesilgöz nog eruit zouden gooien nu?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Maar waarom hebben ze dat bij de @:VVD nu pas in de gaten. Sheila Sitalsing maakte 8 jaar geen al gehakt van Dilan Y.
https://x.com/bonteraaf/s(...)Ox9HFkjwsJk6oIzKuB1A
Of een poging richting Timmermans…quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:42 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, het is zomer en een groot deel van Nederland (denk ik) is nog helemaal niet met de verkiezingen bezig of weet niet waar ze op willen stemmen.
Vanaf september begint het pas weer echt te leven en dan is het afhankelijk van de actualiteit. Als de asiel crisis meer zichtbaar is door bijvoorbeeld mensen die op straat slapen bij Ter Apel of een (poging tot) aanslag dan scoort Wilders lekker en anders gaat de kudde weer naar de VVD.
met dank aan gl/pvda met hun hra plan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
De VVD zit straks gewoon weer in een coalitie, met of zonder GL.
Prima plan is datquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met dank aan gl/pvda met hun hra plan.
wtafquote:
Dat lijkt me twijfelachtig. Maar als ze fors ineenstorten richting D66 en CDA is er een kansje…quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:41 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd of er een (links)kabinet zonder de VVD mogelijk is straks.
Ja, ik kijk nu al uit naar het huilie huilie interview van haar in het Oktobernummer van de Linda.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
De VVD kan niet snel genoeg naar de afgrond gaan
Dilan moet blijven
Ze weten dit publicitair al zes weken te rekken qua ellende. Dat is langer dan bijvoorbeeld de motie Piri waar sommigen moord en brand over schreeuwden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Overbodig topic. Eenmaal in oktober is de ophef vergeten. Het ging over een aandachtsjunk die sommigen zanger noemen. In Oktober heeft de zanger nog steeds niet opgetreden voor de joodse kinderen, wat wel beloofd was.
Dat gedoe met Douwe Bob heeft de afname van de populariteit versneld maar de onvrede over Yesilgoz en de VVD gaat wel dieper dan alleen dat conflictquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Overbodig topic. Eenmaal in oktober is de ophef vergeten. Het ging over een aandachtsjunk die sommigen zanger noemen. In Oktober heeft de zanger nog steeds niet opgetreden voor de joodse kinderen, wat wel beloofd was.
Dat conflict met Douwe Bob is een bagatel, maar de VVD is zeker niet goed uit de verf gekomen in het kabinet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat gedoe met Douwe Bob heeft de afname van de populariteit versneld maar de onvrede over Yesilgoz en de VVD gaat wel dieper dan alleen dat conflict
Het probleem met de VDD ís Yesilgoz. Als je bij elk interview en bij elke talkshow alleen de langspeelplaat afspeelt en bij elke vraag gewoon weer teruggaat naar het begin van de langspeelplaat en alleen de talking points afvuurt, dan nemen mensen je niet meer serieus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat gedoe met Douwe Bob heeft de afname van de populariteit versneld maar de onvrede over Yesilgoz en de VVD gaat wel dieper dan alleen dat conflict
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |