Poetin pist compleet over hem heen en hij vindt het nog heerlijk ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump gaat weer eens keihard onder druk gezet worden en gaat daarna als een mak lammetje de standpunten van Rusland verdedigen.
Niet alleen ieniquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:47 schreef vrijgevochten het volgende:
Ieni zit al aan de wijn zo te zien
bruinig geelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Bruin of Groen voor Ambar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mschol?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik had het over de standaarddrinkers hier
kastanjequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
FOK! als graadmeter is sowieso altijd een beetje riskant
Waarom niet mooi roze?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
Ik vind zelf de kastanje bruin ook het mooistequote:
Zijn ballen hebben er niets mee te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu weer wel? Hij heeft nog steeds geen ballen hoor.
ik zou evt wel weg willen maar zondag verjaardag, en dan moet ik zondagochtend gaan rennen om dat te redden (en nee, kan niet met goed fatsoen meer afzeggen nu)quote:
Ga je bij een vrouwtje overnachtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook weekendnu even een lekker rustig avondje, vroeg slapen, morgen uitslapen en om 9 uur maar eens de trein in. Zondagavond weer thuis
..Los?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga je bij een vrouwtje overnachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |