Holy moly, dat is impressivequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
43%
maar dat is van slechts 7 duizend achievements
ik ben een paar jaar geleden wel beetje gaan verhogen door wat meer op de achievements te letten, want hij was inderdaad ergens 10-20%quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, dat is impressive
Ik heb 'maar' 1.5K achievements en slechts een 17% avg. completion rateook zoveel games die ik gekocht heb door de jaren heen, maar nog geen uur tijd in heb zitten. Nooit genoeg tijd en/of energie
Van werk hoor je over het algemeen blij te worden, anders doe je het verkeerde werk. (soms makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dit best nuttig. Maakt het bal blij? ja! Dan is het nuttig
denk dat de meeste mensen stoppen met werken als het niet meer hoeftquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Van werk hoor je over het algemeen blij te worden, anders doe je het verkeerde werk. (soms makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)
om dan vervolgens een jaar of 2 later er achter te komen dat ze toch wel erg weinig te doen hebben en weer parttime gaan werken (meerdere keren zien gebeuren hier)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de meeste mensen stoppen met werken als het niet meer hoeft
Ik moet volgens mij een jaar met sabbatical om wat voortgang te maken met m'n grote top games zoals RDR3, The Witcher 3, Cyberpunk 2077 and Baldurs Gate 3quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar geleden wel beetje gaan verhogen door wat meer op de achievements te letten, want hij was inderdaad ergens 10-20%
Dat vraag ik me af, de bijstand lijkt me nou niet bepaald een pretje en relatief meer vrijheid beperkend. (t.o.v. werken)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de meeste mensen stoppen met werken als het niet meer hoeft
oef, ja dat duurt wel even.. ik ben gewoon gaan sorteren op games met maar 1 of 2 achievmeents en ben die gaan verhogen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet volgens mij een jaar met sabbatical om wat voortgang te maken met m'n grote top games zoals RDR3, The Witcher 3, Cyberpunk 2077 and Baldurs Gate 3(en Oblivion remastered, Fallout 4, etc. etc.)
Wat had je dan verwacht? Als je inschatting 5 was, dan keur ik dat ook goedquote:
Oh, dus eigenlijk bewust je profile aan het opkrikken om te concurreren met je Steam friends?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]
oef, ja dat duurt wel even.. ik ben gewoon gaan sorteren op games met maar 1 of 2 achievmeents en ben die gaan verhogen..
nee maar bedoel natuurlijk als je financieel die mogelijkheid hebtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, de bijstand lijkt me nou niet bepaald een pretje en relatief meer vrijheid beperkend. (t.o.v. werken)
eerder 40+quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Als je inschatting 5 was, dan keur ik dat ook goed
Oh ja dat kan ook. Ik ben ook wel redelijk bejaard jaquote:
nee, gewoon het systeem gebruiken om ego te strelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:12 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk bewust je profile aan het opkrikken om te concurreren met je Steam friends?
Trump gaat weer eens keihard onder druk gezet worden en gaat daarna als een mak lammetje de standpunten van Rusland verdedigen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, en zitten we allemaal klaar voor Het Gesprek tussen Trump en Poetin? Ik denk dat het heel, heel erg teleurstellend wordt allemaal.
Beetje zoals met pensioen gaan dus, daar zou ik nog niet aan toen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar bedoel natuurlijk als je financieel die mogelijkheid hebt
Wordt/is allemaal erg voorspelbaar idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump gaat weer eens keihard onder druk gezet worden en gaat daarna als een mak lammetje de standpunten van Rusland verdedigen.
ik heb meerdere mensen met pensioen zien gaan en het was erg opvallend dat na 1 a 2 jaar ze allemaal iets hadden van, oke nu moet ik weer wat te doen hebben, die reisjes zijn leuk maar ook niet allesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje zoals met pensioen gaan dus, daar zou ik nog niet aan toen zijn.
Zonder loondienst heb ik echt wat anders nodig wat voldoening geeft en waar ik m'n energie in kwijt kan, dan evt. een eigen bedrijfje of iets in die geest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |