Zin om dure kaas te eten uit de kaaswinkelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin om dure kaas te kopen in de kaaswinkel
waarom niet in de kaaswinkel eten, scheelt je stapjes en centjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zin om dure kaas te eten uit de kaaswinkel
Goede tip welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom niet in de kaaswinkel eten, scheelt je stapjes en centjes
wrom glas vervangen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:22 schreef mschol het volgende:
hmm, 24 september willen ze glas vervangen, dat wordt em niet gok ik zo, maar even met baas overleggen wat geschiktere datum is
als onderdeel van de verbouwing hier.. nu vervangen van achterkant.. dan zijn ze als het goed is klaar hier bij mij (op wat afwerken van balkon enzo na)quote:
en wrom is 24-9 geen optie dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
als onderdeel van de verbouwing hier.. nu vervangen van achterkant.. dan zijn ze als het goed is klaar hier bij mij (op wat afwerken van balkon enzo na)
omdat die week een zakelijke beurs is waar baas + extra medewerker naartoe gaan en ik dan op de zaak moet zijn om de dagelijkse gang van zaken te regelenquote:
true, op de markt in maastricht is een leuk kaasmeisje die ook veel samples uitgeeftquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom niet in de kaaswinkel eten, scheelt je stapjes en centjes
ah oke... ja dan snap ik je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat die week een zakelijke beurs is waar baas + extra medewerker naartoe gaan en ik dan op de zaak moet zijn om de dagelijkse gang van zaken te regelen
oh, nee.. ik heb liever dat ze volgende week vrijdag het doen, ben ik er vanafquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja dan snap ik je.
Ik dacht even een nattekatachtige reden
bijvoeglijk klaagwoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat NatteKat al als bijvoeglijk naamwoord in de Dikke van Dale?
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan vraag ik mij af: zouden andere luchtdrukken of gassen ander geluid maken?
ik zag net een filmpje van rowan atkinson die de naam Bob uitsprak.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms denk ik: oh ben best normaal.
Dan doe ik het dopje er af halen van een buisje: oeh geluidje en herhaal ik dat 5 min lang. En dan weet ik het weet: ik ben niet normaal.
maar rare geluidjes zijn tof.. dus je bent hartstikke normaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms denk ik: oh ben best normaal.
Dan doe ik het dopje er af halen van een buisje: oeh geluidje en herhaal ik dat 5 min lang. En dan weet ik het weet: ik ben niet normaal.
FOK! als graadmeter is sowieso altijd een beetje riskantquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag net een filmpje van rowan atkinson die de naam Bob uitsprak.
Dat herhaal ik al een half uur lang....
jij bent best normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |