HA! @Reccequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk over vaders en moeders.
Vraag de volgende keer wel even of ze nog wat hebben liggen wat ik mee kan sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is voor de noord afrikaanse markt. Zoek nog vingers voor de europse markt
taco gemaakt?quote:
Dubieusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd je ineens aan herinnerd?
Ja, dat is jammer. Geloof dat ze het stukje toen nog wel hebben meegegeven aan m'n ouders om mee te nemen naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar heb ik dan niks aan he recce
Wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer. Geloof dat ze het stukje toen nog wel hebben meegegeven aan m'n ouders om mee te nemen naar het ziekenhuis.
Maar ik zit niet op de eiland en ik ga daar ook niet heenvliegen, dus dat is helemaal niet praktischquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom wil ik die vinger van jou zodat ik die hier kan verkopen
in dat geval; mijn oudste cliënt was ouderquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen officieel reglement?
-32 en daarna delen door 1,8.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben met een Amerikaan aan het chatten en zegt dat het daar warm is 114F.
Ja, leuk voor je, maar ik heb geen idee wat dat in normale temperaturen is. Dat kan 5 graden Celsius zijn of 400. Ik heb geen idee. En geen zin om dat uit te rekenen.
en hij niet om het uit te rekenen en je te melden wat het in C is dus primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, leuk voor je, maar ik heb geen idee wat dat in normale temperaturen is. Dat kan 5 graden Celsius zijn of 400. Ik heb geen idee. En geen zin om dat uit te rekenen.
google zoeken gaat snellerquote:
Ik zal het doorgeven. Dan blijft ze het wel volhouden tot ze nog ouder dan jouw oudste cliënt is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:15 schreef sacha het volgende:
[..]
in dat geval; mijn oudste cliënt was ouder
Maar je stapt straks ook al op een vliegtuig naar de grotere eilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik zit niet op de eiland en ik ga daar ook niet heenvliegen, dus dat is helemaal niet praktisch
45 gradenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een continent, geen eilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je stapt straks ook al op een vliegtuig naar de grotere eiland
Heb je jezelf weer gemutileerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een snee, hij hangt niet bungelend aan het bot ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |