Ik gebruik de puntpaprika's vaak om te vullen niet als vulling...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
Eten zit in de oven
Courgette gevuld met puntpaprika, ui, tonijn en kaas
Ik was net het mengsel aan het maken en dacht "is dit niet wat weinig groente met 1 rood uitje en een halve puntpaprika?”
En toen zag ik de 2 helften courgette klaarliggen..
het jeukt vooral, schijnt na een week wel weg te zijn, met de gordijnen dicht binnen blijven dit weekendquote:
Dat kan ook iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gebruik de puntpaprika's vaak om te vullen niet als vulling...![]()
quote:
eigenlijk wel slimmer want die zijn al holquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gebruik de puntpaprika's vaak om te vullen niet als vulling...![]()
Ja, die vrouw was ook not amused. Maar door de vakantieperiode moest ik dus 2 weken wachten voor ik weer kon meten. Mn ogen waren ook driekwart achteruit gegaan, dus het verschil tussen m’n oude en nieuwe bril was al enorm.quote:
Ik doe er dan kaas (brie bijvoorbeeld) in en doe er een plakje ontbijtspek om de puntpaprika heen wikkelen,quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan ook idd
Heb ik ook wel eens gedaan
Ja altijd insmerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
1 dagje niet gesmeerd en toen een paar uur buiten geweest op het heetst van de dag
ja FRIETquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe er dan kaas (brie bijvoorbeeld) in en doe er een plakje ontbijtspek om de puntpaprika heen wikkelen,
Dat is natuurlijk te weinig voor een maaltijd en doe er dan iets van aardappelsteeltjes bij..
Lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe er dan kaas (brie bijvoorbeeld) in en doe er een plakje ontbijtspek om de puntpaprika heen wikkelen,
Dat is natuurlijk te weinig voor een maaltijd en doe er dan iets van aardappelsteeltjes bij..
Patat!quote:
En ik mag hopen dat dat allemaal op hun kosten is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die vrouw was ook not amused. Maar door de vakantieperiode moest ik dus 2 weken wachten voor ik weer kon meten. Mn ogen waren ook driekwart achteruit gegaan, dus het verschil tussen m’n oude en nieuwe bril was al enorm.
Dus ze wil nu ook opnieuw meten.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat dat allemaal op hun kosten is?
Er niet heen gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is liesje
Ik heb tips nodig voor Albanië
Ze praten er Albaneesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is liesje
Huehuehuequote:
Damindeniequote:
Volgende weekquote:
even fles een dm sturen, die heeft haar nummer welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is liesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |