Damindeniequote:
Volgende weekquote:
even fles een dm sturen, die heeft haar nummer welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is liesje
Ik heb tips nodig voor Albanië
Lekker hèquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat een weersvoorspelling
Zonnebrand!
Kan je prima daar doen zegt internetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker hè![]()
Wil vooral weten of je beter in Nederland kan wisselen voor Lek of dat je contant euro’s mee kan nemen en het daar beter kan wisselen.
hij gaat om 21u op bedquote:
Zoveel verschillende adviezen gelezen, dus ik dacht ik vraag even de deskundige omtrent Albanië maar er fluistert inmiddels iemand in m’n dm wat tips dus dat is super fijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je prima daar doen zegt internet
Lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik morgen een borrelplankje ga maken.Heb alles nog in huis.
Huhquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef Modus het volgende:
Paar mailtjes 'Log weer eens in anders heffen we uw PostNL account op'.
OK nou ja zal wel.
Gisteren ingelogd om een inkomend pakketje naar een pakketpunt te sturen, allemaal gelukt.
Paar uur later mailtje 'Uw PostNL account is opgeheven'.
[ afbeelding ]
Klinkt als spamquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef Modus het volgende:
Paar mailtjes 'Log weer eens in anders heffen we uw PostNL account op'.
OK nou ja zal wel.
Gisteren ingelogd om een inkomend pakketje naar een pakketpunt te sturen, allemaal gelukt.
Paar uur later mailtje 'Uw PostNL account is opgeheven'.
[ afbeelding ]
Voor mij klinkt dit wel als spam hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zie dat ik nog steeds gewoon ingelogd ben. Eehhhhhhh![]()
De mails over mijn zending en dat account komen allemaal van hetzelfde subdomein edm.postnl.nlquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor mij klinkt dit wel als spam hoor.
hier staat de zon nog vol op de achterkantquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
Poh het is hier buiten gezakt naar 23 graden, binnen is het nog 26 dus ik zit even lekker buiten nu om af te koelen.
sterktequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen crematie van die partner van mijn tante
niet toevallig verschillende postNL accounts met verschillende mails?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
De mails over mijn zending en dat account komen allemaal van hetzelfde subdomein edm.postnl.nl
Nou mijn stapjes begonnen met een 1 maar waren slechts 4 cijfersquote:
Lekker bezig.quote:
Het lijkt op een fiets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |